Twitter стала першою платформою соціальних медіа, яка дозволила рекламу канабісу, пише Reuters.
У компанії заявили, що дозволять американським компаніям, які займаються продажем канабіса, розміщувати рекламу за певних умов: наявності відповідної ліцензії, поширення реклами лише на юрисдикції, де вони мають ліцензію на діяльність, і — найголовніше — якщо така реклама не поширюється на людей молодше 21 року.
Реклама канабісу не може бути націлена на неповнолітніх, містити будь-які твердження про здоров’я чи зображення вживання канабіса.
Раніше компанія дозволяла рекламувати лише продукти з CBD (канабідіолом), тоді як інші соціальні медіа-платформи, включаючи Facebook, Instagram і TikTok, дотримуються політики заборони реклами канабісу, оскільки марихуана залишається незаконною на федеральному рівні.
Проте дедалі більше штатів у США дозволяють продаж рекреаційного канабісу, наразі дозвіл діє у 21 штаті.
Компанії з продажу канабіса та медичної марихуани назвали це рішення Twitter значною перемогою і висловили сподівання, що інші соціальні мережі наслідують цей приклад.
У 2021 році Кабінет міністрів України дозволив використання деяких препаратів, у складі яких є канабіс, з медичною метою.
Влітку минулого року Кабінет Міністрів України підтримав законопроєкт щодо регулювання обігу рослин роду коноплі в медичних і промислових цілях, а також науковій і науково-технічній діяльності на території нашої країни. Тепер документ повинна розглянути Верховна Рада.
У 2021 році легальна марихуана принесла американським штатам понад 10 мільярдів доларів.
Про перспективи легалізації медичного канабісу в Україні читайте у матеріалі Вікторії Подворчанської для ZN.UA "Куди рухаються законодавчі ініціативи щодо медичного канабіса".