Генеральний директор львівських "Карпат" Ігор Дедишин вважає, що Прем'єр-ліга провела велику роботу, знайшовши спонсора в особі компанії "Парі-Матч", який заплатить УПЛ 43 мільйони гривень за два сезони. Але дії керівництва Прем'єр-ліги щодо розподілу цих коштів між клубами, на думку Дедишина, віддають некомпетентністю.
"Що відбувається зараз? Прем'єр-ліга намагається вийти на нас і купити 5 або 6 рекламних щитів на стадіоні. Кажуть, що готові заплатити нам певну суму за сезон. Відповідаю: нас це не влаштовує, - сказав Дедишин в інтерв'ю сайту "Футбол 24", - Вони починають в індивідуальному порядку, як сказав Петро Іванов (гендиректор Прем'єр-ліги, - Прим. DT.UA), домовлятися з клубами. Але якщо Прем'єр-ліга заробила гроші для всіх, то давайте ми застосуємо єдиний принцип розподілу цих коштів. А не так ходити, типу "гендлювати": давайте вам стільки-то, а тим – стільки".
Позиція "Карпат" дуже проста: запропонують гроші, які влаштують клуб - домовленість буде досягнута, ні - так ні. При цьому Дедишин вважає, що всі клуби повинні домовитися про те, як розподілити кошти: "Якщо всі кошти розподілять однаково – по 1,5 мільйона гривень на рік кожному, немає проблем. Якщо всі клуби вирішать, що це потрібно робити згідно якомусь рейтингу, ми на це підемо. А вони підписали контракт, а з клубами не погодили. А тепер треба подивитися договір – які зобов'язання взяла на себе Прем'єр-ліга при виконанні цього контракту. Якщо серед тих зобов'язань виявиться, що крім того, що записано в регламенті, ще є обов'язкові, наприклад, щити по центральній лінії поля, я хочу подивитися, як Прем'єр-ліга виконає свої зобов'язання перед "Парі-Матч", якщо, припустимо, вони не зможуть купити у "Карпат" чи якогось іншого клубу ті щити".
Нагадаємо, новий сезон в Україні стартує 14 липня, матчем за Суперкубок України між "Динамо" і "Шахтарем".