UA / RU
Підтримати ZN.ua

Дуже гучна "тиша": "ОПОРА" назвала партії та кандидатів, які продовжують агітувати в день виборів

Для громадян та політиків за таке порушення виборчого законодавства передбачаються штрафи.

Деякі учасники місцевих виборів продовжують і сьогодні поширювати в соціальних мережах свою агітаційну продукцію. Те ж відбувалося і вчора, у "день тиші". Про це повідомляє мережа "Опора"

Окрім реклами в соцмережах можна побачити також соціологічні рейтинги та інші опитування громадської думки щодо цих виборів. 

Варто зауважити, що за таке порушення законодавстра передбачаються відповідні штрафи: на громадян - від 1700 до 3400 грн, на посадових осіб - від 3400 до 5100 грн.

Сергій Притула, кандидат на посаду мера Києва від партії "Голос", продовжує рекламувати в соцмережі свої дописи від 19 та 20 вересня з закликом віддати свій голос за нього. На кожен з цих дописів було витрачено по 100 доларів, а побачили кожен з них не менше 1 тис. користувачів. 

Допис із закликом голосувати за свою партію також продовжує транслювати голова Київської обласної організації партії "Наш край" Анатолій Присяжнюк. Активували рекламу 22 вересня. З того часу допис встигли побачити від 8 до 9 тис. користувачів соцмереж.

Не дотримується виборчого закородавства також Олександр Вілкул, батько якого балотується на посаду міського голови Кривого Рогу. Він поширює допис в соцмережах з критикою опонентів та закликом голосувати за "Блок Олександра Вілкула "Українська перспектива".  Рекламу, на яку витратили від 500 до 600 доларів, вже встигли переглянути від 250 тис. до 300 тис. людей. 

Віталій Другановський, кандидат в мери Чернівців від "Слуги народу", продовжує транслювати в мережі своє інтерв'ю, яке запустили 23 жовтня - напередодні "дня тиші". На інтерв'ю було витрачено менше 100 доларів, його вже встигли побачити від 50 тис. до 60 тис. людей. 

Андрій Дикун, який балотується на посаду міського голови Умані, рекламує два дописи, один з них він рекламував ще вчора - в "день тиші". На один з них витратили менше 100 доларів, а на інший - від 100 до 200 доларів. 

Валерій Безлепкин, який балотується на посаду мера Харкова, продовжує рекламувати свій допис, який опублікував в соцмережах 10 жовтня. На нього витратили менше 100 доларів, за весь час його встигло побачити від 15 тис. до 20 тис. людей. 

Сергій Раполов, кандидат до облради Харкова, продовжує рекламувати одразу три дописи. Охоплення - близько 1 млн, людей, вартість від 1 до 99 доларів. 

"Опора" також повідомляє про активність на двох сторінка "Свободи" - ВО "Свобода" - Рівненська обласна організація та ВО "Свобода" Запорізька обласна організація. За даними мережі, було охоплено від 245 до 300 тис. людей, на що витратили від 900 до 1 197 доларів.

Найбільше рекламних дописів транслює регіональний осередок партії "Рідний край" - "Рідний край - Зінків", який продовжує рекламувати 33 дописи. Вартість - в діапазоні від 1 до 99 доларів. 

Також використання політичної реклами зафіксували на сторінці ВО "Батьківщина", які транслюють 32 реклами, кожна з яких коштує від 1 до 100 доларів. 

На сторінці "Об'єднання "Самопоміч" - Дрогобич"  транслювали один рекламний допис, який коштував до 100 доларів. Його побачили від 30 тис. до 50 тис. користувачів соцмережі. 

"Партія Вінничина" теж рекламувала один рекламний допис з агітацією. Коштувала реклама, яку переглянули 6-7 тис. людей, від 1 до 99 доларів. 

Читайте також: МВС відкрило вже 28 кримінальних справ щодо порушень на виборах

У неділю, 25 жовтня, в Україні проходять місцеві вибори. Українці вибирають депутатів районних, сільських рад, селищних і міських голів у всіх 24 областях України.

Одночасно з виборами проводиться всенародне опитування президента Зеленського, на якому громадянам пропонують відповісти на п'ять питань.

Детальніше про те, хто, як і для чого бере владу в обласних центрах України 25 жовтня, читайте в передвиборному проекті ZN.UA "Країна по поличках" (українсько. та російськоюмовами).