Американські компанії Google, Apple, Microsoft, Amazon і Facebook увійшли в п'ятірку найдорожчих брендів у світі щорічної доповіді британських компаній WPP і Kantar Millward Brown з назвою The BrandZ Global Top 100, передає ТАСС.
Повідомляється, що перша трійка залишилася незмінною, зате Amazon вдалося покращити свої показники і піднятися з сьомого до четвертого місця, а Facebook зберіг свої позиції на 5 місці.
Виручка вищеназваних компаній становить 25% доходів всіх 100 підприємств, що увійшли до рейтингу.
Сукупна вартість брендів, які брали участь у дослідженні, зросла на 8%, з $ 3,4 трлн в 2016 році до $ 3,6 трлн в 2017 році.
"У рейтингу The BrandZ Global Top 100 домінуючі позиції зайняли інтернет-гіганти, які функціонують на світовій арені з першого дня і які побудовані на потужних та інноваційних платформах", - заявив керівник BrandZ в Kantar Millward Brown Пітер Уолш.
Наголошується, що експерти складали рейтинг на основі опитування понад 3 млн покупців по всьому світу про їх ставлення до 120 тис. брендів. Враховувалися також фінансові та бізнес показники компаній.
Раніше повідомлялося про те, що найдорожчим брендом світу став Google, вартість якого оцінюється в 109 мільйонів доларів.
Бренди Apple, Google і Coca-Cola вже в четвертий раз поспіль увійшли в список 100 найдорожчих брендів світу, складений Interbrand Corp. При цьому першу сходинку займає Apple, вартість бренду якої зросла на 5% до 179,1 мільярда доларів.