ЖИВА МУЗИКА БРЕНДУ.

Поділитися
Бажаючи слухати музику, ми, певна річ, віддамо перевагу живому виконанню, а не «фанері». Купуючи бренди, тим самим також вибираємо справжнє, а не підробку...

Бажаючи слухати музику, ми, певна річ, віддамо перевагу живому виконанню, а не «фанері». Купуючи бренди, тим самим також вибираємо справжнє, а не підробку.

Своїм завданням організатори щорічного всеукраїнського конкурсу «Бренд року» вважають підтримку найдостойніших торгових марок, присутніх на ринку України. З цією метою вони використовують нові підходи до їхнього розвитку та просування на українському ринку, визначаючи переможців найдемократичнішим шляхом — на основі масового анкетування українських споживачів...

— Наша мета, — каже віце-президент фонду «Гільдія брендів» Євген Клісенко, — пояснити людям, де справжнє мистецтво, а де підробка. Що таке кращі бренди, чому вони для нас важливі й чому це істотний чинник розвитку ринкових відносин, бізнесу, економіки в цілому.

На відміну від торішнього, конкурс «Бренд року 2001», нагороди в якому присуджуватимуться за двома номінаціями — «Народне визнання» та «Бренд-профі», супроводжує ще великий медіа-конкурс. У ньому визначатимуть вітчизняні ЗМІ, які найактивніше публікують і випускають в ефір матеріали тематики «Український ринок товарів і послуг. Динаміка розвитку вітчизняних і зарубіжних брендів на українському ринку».

Володимир Співаковський, президент Міжнародної корпорації S.V.S., належить до тієї категорії людей, яких дуже тішить, коли «чогось немає»: адже коли чогось немає, то є можливість докласти зусиль, аби заповнити вільну нішу. Ось він і вирішив спростувати міцно вкорінену думку, нібито в Україні немає брендів. Вони є, переконаний Віктор Михайлович, потрібно лише самому їх роздивитися й показати іншим.

Бренд — це «розкручене» ім’я хорошої продукції, торгової марки. Зазвичай цей термін прив’язують до товарної групи. Але ж «розкручують» і співаків та музикантів, художників та спортсменів, режисерів та артистів. Щоправда, нікому ще не спадала на думку ідея «розкручувати» журналістів. В Україні є висококласні майстри пера, але здобути популярність вдалося небагатьом.

Ось так і народилася ідея поєднати, здавалося б, непоєднуване — конкурс «Бренд року» й медіа-конкурс, який, переконані організатори, дозволить заявити про себе талановитим колегам, зробити їхні імена й роботи легко впізнаваними.

Поділитися
Помітили помилку?

Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку

Додати коментар
Всього коментарів: 0
Текст містить неприпустимі символи
Залишилось символів: 2000
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Відміна Надіслати скаргу ОК
Залишайтесь в курсі останніх подій!
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
Стежити у Телеграмі