Партії відзвітували ЦВК за витрачені на виборах гроші

Поділитися
З політичних сил, що пройшли в нову Раду, першою про витрати відзвітувала "Свобода": "вартість" одного отриманого голосу склала менше 11 гривень.

Центрвиборчком напередодні завершив прийом звітів про використання виборчих фондів партіями-учасницями парламентських виборів.

Як повідомили в апараті ЦВК газеті «КоммерсантЪ-Украина», документи подали всі 22 суб'єкта, зареєстровані в загальнодержавному багатомандатному окрузі.

«Багато хто подав звіти в останній момент, так що обробка ще не завершена», - розповіли в ЦВК.

Тим часом журналістам вдалося ознайомитися з консолідованими звітами дев'яти партій, в тому числі однієї, яка подолала 5-процентний виборчий бар'єр - ВО «Свобода». Ця партія залучила у свій виборчий фонд рівно 23 млн 200 тис. грн і витратила все до копійки.

Враховуючи, що за підсумками підрахунку голосів партія «Свобода» отримала підтримку 2129933 виборців, вартість одного голосу склала лише 10 грн 89 копійок.

«На рекламу, як правило, витрачаються круглі суми, і ми змушені були підтягувати фонд під вартість кампанії. Гроші в наш фонд надходили з двох джерел - пожертви громадян і цільові перерахування з партійної каси. Тому коли побачили, що зібраних коштів не вистачає, перерахували відсутню суму з рахунку партії», - розповів член політради «Свободи» Юрій Сиротюк, який підписав подану у ЦВК відомість.

Як відзначає «КоммерсантЪ», докладні дані партійних витрат «Свободи» дозволяють припустити, що партія коректувала звітність, домагаючись рівної підсумкової цифри - витрати за окремими статтями не були округлені. Зокрема, на «використання ЗМІ» - найбільшу витратну статтю - партія витратити 17 млн 390 тис. 446 грн 64 копійки.

Примітно, що інші учасники виборів, звіти яких опинилися у розпорядженні газети, показали суми з точністю до копійок.

Наприклад, партія «Собор», що зійшла з перегонів, витратила на рекламу в ЗМІ 34 тис. 805 грн 56 копійок.

Досить недорогу кампанію задекларувала Радикальна партія Олега Ляшка, яка отримала восьме місце і результат в 1,08%. Його партія відзвітувала про витрачання трохи менше 6 млн грн, що становить майже 27 грн за голос.

Але найбільш економною виявилася партія «Україна майбутнього». Ця політична сила не витратила на агітацію ні копійки і навіть не починала наповнювати свій передвиборчий фонд, проте зуміла зайняти 15-те місце з 21, набравши 0,18%, або 37 909 голосів виборців. !zn

Читайте також:

У Раді зареєстровано законопроект про перевибори в проблемних округах

Нова Рада обрана: повний список депутатів

Кандидати в депутати пропонують за голоси виборців від 50 до 500 гривень

Поділитися
Помітили помилку?

Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку

Додати коментар
Всього коментарів: 0
Текст містить неприпустимі символи
Залишилось символів: 2000
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Відміна Надіслати скаргу ОК
Залишайтесь в курсі останніх подій!
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
Стежити у Телеграмі