У неділю працівника грецької залізниці ув’язнили напередодні суду в справі щодо залізничної катастрофи, в якій загинули щонайменше 57 людей. Жителі країни кипіли гнівом через наймасштабніш такого роду трагедію в історії їх країни, передає Reuters.
Протести в Греції тривали кілька днів після лобового зіткнення пасажирського поїзда та вантажного перевізника на маршруті Афіни-Салоніки пізно ввечері 28 лютого.
У неділю в Афінах спалахнули сутички між поліцією та демонстрантами після того, як тисячі людей вийшли на мітинг.
Начальника станції "Лариса"( місто на сході Греції, столиця однойменного ному) звинувачують у збої в роботі транспорту та створенні небезпеки для життя.
Чоловіка, ім'я якого не можна назвати згідно з грецьким законодавством, допитували протягом семи годин перед магістратом у неділю, перш ніж його затримали.
"Близько 20 проклятих хвилин, він відповідав за безпеку всієї центральної Греції", - сказав його адвокат Стефанос Панцарцідіс.
У четвер Панцарцідіс заявив, що його клієнт був спустошений і взяв на себе відповідальність, «пропорційну йому», але (на катастрофу) вплинули й інші фактори, зазначив він, не уточнюючи подробиць.
Працівники залізниці кажуть, що залізнична мережа країни відчуває нестачу через скорочення витрат і недостатні інвестиції, що стало наслідком виснажливої боргової кризи в Греції з 2010 по 2018 рік.
Прем'єр-міністр Кіріакос Міцотакіс, який звинуватив у катастрофі людську помилку, визнав, що десятиліття недбалості могли сприяти катастрофі.
"Як прем'єр-міністр я зобов'язаний вибачитися перед усіма, але найбільше перед родичами загиблих", - написав він у своєму Facebook. «Правосуддя дуже швидко розслідує трагедію і визначить відповідальність».
Після протестів, які тривали протягом останніх трьох днів по всій країні, близько 10 000 людей зібралися на площі в Афінах у неділю, щоб висловити співчуття загиблим і вимагати кращих стандартів безпеки на залізничній мережі.
"Цей злочин не буде забутий", - кричали протестувальники, випускаючи в небо чорні повітряні кульки. На плакаті було написано: «Їхня політика коштує людських життів».
Профспілки залізничників кажуть, що системи безпеки по всій залізничній мережі були несправними протягом багатьох років, оскільки система дистанційного спостереження та сигналізації не була поставлена вчасно. Вони закликали уряд надати графік впровадження протоколів безпеки.
У неділю Міцотакіс сказав, що якби на всій залізничній мережі була дистанційна система, «на практиці аварія була б неможливою».