Голова комітету Ради Федерації у міжнародних справах Костянтин Косачов пов'язує рішення Британії про скасування польотів в Шарм-еш-Шейх з геополітичним протистоянням Росії і Заходу.
Офіційно Лондон пояснює цей крок заходами безпеки, так як вважають, що причиною катастрофи російського аеробуса над Єгиптом міг стати вибух, влаштований бойовиками "Ісламської держави". Аналогічне рішення вже ухвалили у Голландії та Ірландії.
"Йде геополітичний опір діям Росії в Сирії, і я думаю, що як це не блюзнірськи звучить, у світі достатньо тих, хто волів би цю катастрофу свідомо, заздалегідь, без належних на те підстав списати на відповідну реакцію джихадистів щодо Росії", - цитує Косачова "Інтерфакс".
У четвер, 5 листопада, до заборон здійснювати польоти над Сінаєм приєдналася і Україна. Державіаслужба заборонила українським авіаперевізникам польоти через аеронавігаційну точку PASOS (Кіпрський РПІ).
Як повідомили ЗМІ, у ніч на четвер, розвідка США дізналася про бомбу на борту А321 завдяки перехоплення даних.
Раніше джерела в Каїрі повідомили, що на місці катастрофи А321 знайдені елементи, які не належать до його конструкції. А джерело телеканалу NBC в держструктурах США заявило, що над Синайським півостровом було зафіксовано тепловий спалах у момент катастрофи російського пасажирського літака. Він може свідчити про вибух на борту A321: або бомби, або паливного бака.
Пасажирський літак компанії "Когалимавіа", що слідував рейсом KGL9268 в Санкт-Петербург з Шарм-еш-Шейха, розбився незабаром через 23 хвилини після вильоту на півночі єгипетського півострова Синай. На борту повітряного судна перебували 224 особи - 217 пасажирів, у тому числі 25 дітей, і сім членів екіпажу. Всі вони загинули. Майже всі загиблі - росіяни. Також на борту було четверо громадян України і один пасажир з Білорусі.
Згідно з попередніми даними різних джерел, літак A321 зруйнувався в повітрі, екіпаж повітряного судна не подавав сигналів лиха, а сам лайнер не піддавався зовнішньому впливу.
У той же час в авіакомпанії "Когалимавіа", якій належав впав літак, заявили, що єдиною причиною краху могло бути "механічний вплив в повітрі". Представник перевізника виключив, що причиною аварії могла бути технічна несправність повітряного судна або помилка пілотів.
3 листопада російське джерело в технічній комісії, що розслідує авіакатастрофу, застерегло від передчасних висновків щодо причин катастрофи літака. Речник зазначив, що у ЗМІ регулярно з'являються висновки про причини катастрофи, зроблені до закінчення офіційного розслідування, що вкрай ускладнює роботу офіційної технічної комісії.