Японська компанія Suntory Holdings зробила пропозицію щодо купівлі американської Beam, яка відома виробництвом віскі Jim Beam і Maker's Mark. Як повідомляється у спільному прес-релізі алкогольних компаній, японці оцінили свого конкурента в 13,6 мільярда доларів, а з урахуванням боргу американців - у 16 мільярдів.
Зазначена сума на 25 відсотків перевищує капіталізацію Beam на біржі на момент закриття бірж 10 січня. Вона у 20 разів більша, ніж річний прибуток компанії до виплати податків і амортизації. Менеджери Beam вже погодилися на угоду, причому в Suntory підкреслили, що не планують змінювати команду менеджерів американської компанії на чолі з Меттью Шеттоком.
У результаті злиття двох гігантів буде, як зазначає MarketWatch, створено компанію з річними продажами в 4,3 мільярда доларів. Вона буде володіти такими відомими марками, як коньяк Courvoisier, текіла Sauza, віскі Bowmore Scotch і лікер Midori.
Для Suntory Holdings, яку зазвичай називають першим в Японії виробником віскі, оголошена угода буде найбільшою в історії. До цього її найбільшою угодою було поглинання Orangina Schweppes за три мільярди доларів у 2009 році. За інформацією джерел The New York Times, японці намагалися придбати Beam з другої половини 2011 року, але оголосили про угоду тільки зараз.
Компанію Beam було створено у 2011 році в результаті розпродажу активів холдингу Fortune Brands (до 1997 року American Brands). !zn
Читайте також: