Вперше в історії світова аудиторія соцмереж перевищила 50% населення Землі

Поділитися
Гендерний та віковий склад аудиторії соцмереж залежить від регіону походження користувачів.

Сьогодні, 22 липня, стало відомо, що всесвітня аудиторія соціальних мереж вперше подолала психологічну позначку в половину населення Землі.

Цифра зафіксована у звіті Digital 2020 від We Are Social і Hootsuite.

У липні 2020 року аудиторія соціальних мереж досягла 3,96 млрд чоловік, тобто ними користується 51% усього населення планети. Якщо враховувати людей старше 13 років - то соцмережами користуються 65% від загальної кількості. Таким чином за рік активна аудиторія соцмережі зросла на 10,5%.

Щодня в соцмережах реєструється 1 млн нових користувачів, тобто 12 осіб в секунду. В цілому інтернет-аудиторія зросла на 8,2% (+346 млн чоловік), а унікальних користувачів мобільних телефонів стало більше на 2,4% (+121 млн осіб).

Гендерний склад аудиторії залежить від регіону. У Північній Америці користується соцмережами 82% населення старше 13 років, а в Центральній Африці —12%. Жінки становлять 55% аудиторії в Північній Америці й 25% в Південній Азії.

Проведений щодня в соцмережах час становить у середньому 2 години 22 хвилини. 40% аудиторії використовували соціальні медіа у робочих цілях.

Facebook є найпопулярнішою соціальною платформою з 2,6 млрд користувачів в місяць. Слідом ідуть YouTube і WhatsApp з 2 млрд користувачів. За три останніх місяці, очевидно у зв'язку з введенням карантину у багатьох країнах, відчутне зростання показали Instagram та LinkedIn. Перший перевищив позначку у 1 млрд користувачів, а другий досяг цифри 700 млн. У Twitter 326 млн активних користувачів.

Дослідники відзначають, що реальні цифри можуть відрізнятися від наведених, так як аналіз даних з різних джерел показав, що унікальна аудиторія YouTube набагато більше цифр Google, а за даними SimilarWeb Twitter її відвідує в два рази більше людей.

Раніше повідомлялося, що соціальна мережа Instagram з 10 липня блокує контент, в якому згадується конверсійна терапія. Компанія планує оновити перелік правил щодо ненависницьких висловлювань, що діє у всьому світі, включивши в нього заборону на публікації, які просувають цю практику.

Нагадаємо, в Японії запустили соцмережа Under World, в якій користувачі можуть отримувати тільки позитивні коментарі на будь свій пост. Як зазначають розробники, алгоритм соцмережі буде підбирати "душевні коментарі".

Поділитися
Помітили помилку?

Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку

Додати коментар
Всього коментарів: 0
Текст містить неприпустимі символи
Залишилось символів: 2000
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Відміна Надіслати скаргу ОК
Залишайтесь в курсі останніх подій!
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
Стежити у Телеграмі