Цю інформацію також підтвердив агентству Reuters джерело, близьке до слідства. Для Volkswagen це загрожує сплатою нових штрафів.
У результаті перевірки з'ясується, чи спричинені при фінансуванні автоконцерну збитки кредиторам через маніпуляції концерну. Також перевірка покаже, чи потрібно накладати на концерн штрафи за податкові пільги, отримані нібито за низькі показники вихлопних газів.
Представник міністерства відмовився коментувати ситуацію, а в Volkswagen заявили, що концерн буде співпрацювати з усіма відповідальними органами США.
Нові розслідування, на думку WSJ, свідчать про те, що США вперше з моменту прийняття в 1989 році застосовують закон, спрямований проти регулярних банківських порушень, за межами фінансового сектору. Закон дозволяє при визначених умовах розслідувати банківські шахрайства, вчинені за останні десять років.
Тим часом, як повідомляло видання Financial Times, проти Volkswagen готуються подати позов 66 інвесторів. Як зазначає видання, позов посилить тиск на концерн, який раніше цього місяця заявив, що річний обсяг продажів впав вперше за більш ніж десятиліття.
Раніше видання The Financial Times повідомило, що відносно Volkswagen відкрито нову справу -концерн запідозрили в ухиленні від сплати податків.
Крім того, як писала британська газета The Telegraph, акціонери подадуть багатомільярдні позови проти Volkswagen. Так, фінансова група Bentham очолила інвесторів VW, щоб відсудити у нього 40 мільярдів євро через недавній скандал з фальсифікацією тестів на викид забруднюючих речовин двигунами.
Німецький автоконцерн зараз знаходиться в центрі кількох скандалів. Двоє з них були виявлені американськими регуляторами – порушення пов'язані з надмірними викидами оксидів азоту. Один скандал торкнувся 11 млн автомобілів з трилітровими двигунами. Другий торкнувся 85 тисяч машин з двигунами меншої потужності.
У Європі Volkswagen відкликав 11,5 млн автомобілів. У зв'язку з цим у третьому кварталі збитки німецького концерну досягли 3,5 млрд євро на тлі "дизельного" скандалу.
Докладніше читайте у лонгріді DT.UA - "Что хорошо для Volkswagen, плохо для Германии?".