Продажі Volkswagen, зросли на 4,4% у грудні та на 6,2% з початку року, тим не менш, на фоні дизельного скандалу частка ринку компанії скоротилася за рік на 0,7 п. п., до 24,8%.
Продажі автомобілів в Європі в 2015 році підскочили на 9%, при цьому німецький автоконцерн Volkswagen втратив частку ринку вперше з 2007 року.
Число зареєстрованих нових автомобілів у Європі в 2015 році зросло на 9,2% порівняно з 2015 роком, до 14,2 млн машин, йдеться в повідомленні Європейської асоціації виробників автомобілів (ACEA).
Дані враховують продажу в 27 країнах ЄС (без урахування Мальти, дані з якої відсутні), а також у Швейцарії, Норвегії та Ісландії. Річні продажі в Євросоюзі підвищилися на 9,3%, до 13,71 млн автомобілів.
У грудні в Європі було продано 1,156 млн машин (зростання на 15,9% у річному вираженні), в ЄС продажі склали 1,11 млн (+16,6%).
"Авторинок істотно зріс в минулому році, проте сукупний показник продажів повернувся лише до значення 2010 року, тобто порівнявся зі значенням безпосередньо після кризи, - йдеться в прес-релізі ACEA. - Іншими словами, позитивна тенденція, але в абсолютних цифрах обсяг продажів залишається низьким".
Зростання продажів автомобілів в 2015 році був відзначений у всіх п'яти найбільших ринках ЄС - в Іспанії (20,9%), Італії (15,8%), Франції (6,8%), Великобританії (6,3%) та Німеччині (5,6%).
Німеччина зберегла за собою позицію найбільшого авторинку Європи: в цій країні в минулому році було продано 3,21 млн автомобілів. Друге місце втримала Великобританія (2,63 млн), третє місце - Франція (1,91 млн), четверте - Італія (1,57 млн), п'яте - Іспанія (1,03 млн).
Продажу лідера європейського авторинку, німецької Volkswagen, зросли на 4,4% у грудні та на 6,2% з початку року. Тим не менш, на фоні скандалу з дизельними двигунами частка ринку компанії скоротилася за минулий рік на 0,7 процентного пункту, до 24,8%. Зниження зафіксоване вперше з 2007 року.
Її основний конкурент, французька Peugeot Citroen, збільшила продажі в минулому місяці на 20,7% і на 6% за рік.
Renault збільшила продажі в минулому році на 9,4%, Ford - на 8,6%, Opel - на 2,2%, BMW - на 12,3%, FCA - на 13,6%, Daimler - на 17,7%, Toyota - на 6,9%, Nissan - на 16,3%.
Єдиним автовиробником, європейські продажі якого впали в 2015 році, стала японська Honda, зафіксувала зниження на 1,4%. Її частка ринку знизилася до менш 1%.
Також примітний зліт продажів позашляховиків Jeep, що випускаються FCA, на 113%, і падіння реєстрацій Chevrolet (бренд належить General Motors) на 90,9%.
Нагадаємо, що німецький автоконцерн зараз знаходиться в центрі кількох скандалів. Двоє з них були виявлені американськими регуляторами – порушення пов'язані з надмірними викидами оксидів азоту. Один скандал торкнувся 11 млн автомобілів з трилітровими двигунами. Другий торкнувся 85 тисяч машин з двигунами меншої потужності.
У Європі Volkswagen відкликав 11,5 млн автомобілів. У зв'язку з цим у третьому кварталі збитки німецького концерну досягли 3,5 млрд євро на тлі "дизельного" скандалу.
Докладніше читайте у лонгріді DT.UA - "Что хорошо для Volkswagen, плохо для Германии?".