У квітні Volkswagen контролював 25,4% ринку.
При цьому продажі нових автомобілів в ЄС у квітні 2016 року підскочили на 9,1%, зростання триває вже 32 місяці поспіль. Число зареєстрованих нових автомобілів за січень-квітень збільшилася на 8,5% порівняно з тим же періодом 2015 року.
Як йдеться в повідомленні Європейської асоціації виробників автомобілів (ACEA), минулого місяця в 27 країнах Європейського союзу (без урахування Мальти, дані з якої відсутні) було зареєстровано 1,27 млн нових машин проти 1,17 млн роком раніше.
Продажі автомобілів в регіоні з урахуванням Ісландії, Норвегії та Швейцарії минулого місяця підвищилися на 9%, до 1,32 млн машин.
У Німеччині, найбільшому авторинку Європи, обсяги реєстрації збільшилися на 8,4%, до 315,921 тис.
У Великобританії показник підвищився на два відсотки, до 189,5 тис. У Франції кількість реєстрацій зросла на 7,1%, до 182,9 тис. Італія збільшила продажі на 11,5%, до майже 167 тис., Іспанія - на 21,2%, до 100,3 тис.
Максимальне зростання обсягів реалізації автомобілів минулого місяця був відзначений на Кіпрі (+75,2%), в Хорватії (+27,2%) та Греції (+24,8%). З усіх європейських країн зниження було зафіксовано лише у Швейцарії (-1%).
Сукупні продажі компанії Volkswagen Group в ЄС зросли у квітні на 5,4%, до 321,29 тис. машин, при цьому кількість реєстрацій автомобілів власне бренду Volkswagen збільшилося на 2,7%. Продажі Audi зросли на 10,3%, Skoda - на 2%, Porsche - на 13,4%.
Французька PSA Group збільшила продажі на 6,2%, до 133,5 тис., але знизила частку ринку до 10,5% до 10,8% у квітні 2015 року. Продажі автомобілів Peugeot виросли на 7,5%, Citroen - на 7,1%.
Обсяги реалізації автомобілів Renault підвищилися на 5,1%, частка французького автовиробника на ринку ЄС знизилася до 10,3% з 10,7% роком раніше.
Продажі Ford збільшилися минулого місяця на 4%, Opel Group - на 6,8%, FCA Group - на 14,3%.
Японські автовиробники Toyota Group і Mazda збільшили продажу відповідно на 11,8% і 28%, тоді як продажі Nissan зросли лише на 1,2%.
Південнокорейська Hyundai наростила продажі на 15,2%, її "дочка" KIA - на 13,7%.
Раніше повідомлялося, що Volkswagen виплатить 5 тисяч євро кожному потерпілому від "дизельного" скандалу. Крім виплати компенсації, VW зобов'язується взяти на себе витрати по переобладнанню автомобілів з незаконним програмним забезпеченням. У тих випадках, коли це технічно неможливо, автоконцерн має викупити такі машини. У Європі Volkswagen відкликав 11,5 млн автомобілів. У зв'язку з цим у третьому кварталі збитки німецького концерну досягли 3,5 млрд євро на тлі "дизельного" скандалу.
Докладніше читайте у лонгріді DT.UA - "Что хорошо для Volkswagen, плохо для Германии?".