Керівництво німецького концерну Volkswagen ще більше нашкодило іміджу компанії необережними заявами у зв'язку зі скандалом через незаконне програмне забезпечення, пише британське видання The Financial Times.
Як стверджує видання, клієнтів та інвесторів дратують публічні заяви автовиробника. Адже спочатку керівництво концерну заперечувало звинувачення з приводу "дизельного скандалу". "Це далеко не поодинокий випадок, це всього лише одна з серії помилок, які боляче вдарили по VW", - говорять експерти.
"Нераціональний криза – цей випадок стане класичним дослідженням в бізнес-школах по всьому світу", - говорить професор Ерік Гордон Росса зі школи бізнесу при Університеті штату Мічиган. Він додає: "VW використовує будь-яку можливість, щоб посилити свої проблеми з регулюючими органами США, що завдає шкоди його іміджу серед американських споживачів".
Всі, від інвесторів і аналітиків, споживачів і дилерів VW нарікають на те, що концерн недостатньо коментує події в зв'язку зі скандалом, а інколи просто вводить в оману про реальний стан справ.
"Кризові комунікації VW на сьогоднішній день не змусили нас відчути, що компанія зуміла подолати все це", - говорить інвестор Ханс Хірт.
Видання вказує на те, що проблеми у автовиробника почалися ще 3 вересня, а світ дізнався про скандал аж 18 числа.
Колишній глава Volkswagen Мартін Вінтеркорн зробив небагато, щоб "заспокоїти ситуацію", зазначає видання. 22 вересня було опубліковано відео про те, що перевірка знайшла "невідповідності" в дизельних двигунах, і закінчилося обіцянками Вінтеркорна про те, що все буде вирішено компанією, дотримуючись принципу відкритості та прозорості. На наступний день він подав у відставку. Як підкреслюється в статті, положення речей не змінилося при новому керівництві - Матіасі Мюллері. Оскільки після концерн заявив про проблеми і в інших автомобілях з двигунами меншої потужності. "Важко зрозуміти, чому вони так довго проводили оцінку автомобілів, яких торкнувся скандал", - говорить Хірт.
Як писала британська газета The Telegraph, акціонери подадуть багатомільярдні позови проти Volkswagen. Так, фінансова група Bentham очолила інвесторів VW, щоб відсудити у нього 40 мільярдів євро через недавній скандал з фальсифікацією тестів на викид забруднюючих речовин двигунами.
Раніше британське видання The Financial Times повідомило, що відносно Volkswagen відкрито нову справу - концерн запідозрили в ухиленні від сплати податків.
Німецький автоконцерн зараз знаходиться в центрі кількох скандалів. Двоє з них були виявлені американськими регуляторами – порушення пов'язані з надмірними викидами оксидів азоту. Один скандал торкнувся 11 млн автомобілів з трилітровими двигунами. Другий торкнувся 85 тисяч машин з двигунами меншої потужності.
У Європі Volkswagen відкликав 11,5 млн автомобілів. У зв'язку з цим у третьому кварталі збитки німецького концерну досягли 3,5 млрд євро на тлі "дизельного" скандалу.
Докладніше читайте у лонгріді DT.UA - "Что хорошо для Volkswagen, плохо для Германии?".