Професор психології Ізабел Буте провела експеримент за участю 38 студентів. Їм показували повідомлення з різним вмістом - сумні, агресивні, нейтральні. У кожному були різні смайлики, повідомляється на сайт Університету Оттави.
Учасників просили оцінити емоційний стан відправника кожного повідомлення і розповісти, наскільки їм було приємно їх читати.
Виявилося, що навіть якщо людина не говорить нічого погано, але використовує сумні смайлики, співрозмовник з більшою ймовірністю оцінить його стан як негативний. Відповідь на таке повідомлення буде відповідною.
"Люди спокійно використовують смайлики для розваги, не замислюючись про те, який сильне вплив на міжособистісну взаємодію вони надають. Існує безліч смайликів, значення яких ми не знаємо, але використовуємо. Люди можуть їх невірно тлумачити", - говорить Буте. Разом з колегами вона хоче розробити смайлики, які будуть більше схожі на людську міміку.
А ще виявилося, що студенти погано сприймали іронію і сарказм в текстових повідомленнях.
Раніше повідомлялося про те, що Google випустила серію гендерно-нейтральних емодзі. У компанії припускають, що з часом можуть зробити все емодзі універсальними, без чоловічих або жіночих ознак.