Автопілот Tesla Model S не міг бути активований на ділянці дороги в Техасі, де 17 квітня сталася аварія, в якій загинули двое чоловіків через відсутність дорожньої розмітки, повідомляється у пресрелізі Національної ради з безпеки на транспорті США (NTSB), випущеному за підсумками слідчого експерименту.
У документі наголошується, що для роботи автопілота в електромобілях Tesla необхідно активувати систему круїз-контролю Traffic Aware Cruise Control, а також функцію точного водіння Autosteer, які дозволяють машині дотримуватися дорожню розмітку.
"Оскільки на покритті була відсутня дорожня розмітка, то система Autosteer була недоступна на тій частині дороги, де сталася аварія", - уточнюється в звіті.
У NTSB підкреслили, що тести проводилися за участю аналогічного автомобіля в зоні аварії. Вони показали, що Traffic Aware Cruise Control міг бути активований, в той час, як Autosteer був недоступний.
Нагадаємо, що 17 квітня в штаті Техас неподалік від міста Спірнг сталась аварія у якій загинуло двое чоловіків. Автомобіль Tesla потрапив в ДТП і загорівся. Загиблі сиділи на передньому і задньому пасажирському сидінні.
Після смертельної аварії два американські сенатори Річард Блюменталь і Ед Маркі закликали Національне управління з безпеки дорожнього руху (National Highway Traffic Safety Administration, NHTSA) розробити рекомендації для автовиробників з метою поліпшення якості систем допомоги водієві.