Державна поштова служба Іспанії випустила набір з чотирьох марок різних відтінків шкіри, щоб привернути увагу до проблеми расизму, однак натрапила на нерозуміння з боку активістів боротьби з цією проблемою, передає The Guardian,
Іспанська пошта представила набір "Марок рівності", який зображає чотири відтінки шкіри, причому чим відтінок світліше, тим дорожче коштує марка. Так, найсвітліша коштує 1,6 євро, найтемніша - 0,7 євро. Марки випустили до річниці загибелі в США афроамериканця Джорджа Флойда.
У поштовій службі пояснили, що права людини не повинні визначатися кольором його шкіри, а випущена колекція марок є "відображенням болючої і несправедливою реальності", якої бути не повинно. Однак активістів боротьби з расизмом кампанія іспанської пошти обурила.
Наприклад, історик Антумі Тоасідже, який очолює раду влади із ліквідації расової або етнічної дискримінації, висловився в Твіттері, що іронія і двозначність не допомагають вирішити проблему нерівності.
"Кампанія, яка обурює тих, кого нібито захищає, завжди є помилкою", - написав Тоасідже, закликавши скасувати кампанію.
Мадридське відділення неурядової антирасистської організації SOS Racismo також висловило жаль з приводу цієї акції.
Раніше група школярів з американського штату Техас створила в Snapchat групу під назвою «Работоргівля» з оголошеннями про продаж афроамериканських ровесників.