У США редакція американського видання Business Insider опублікувала своєрідний антирейтинг - журналісти перерахували сім найгірших, на думку видання, діючих авіаносців та гвинтокрилоносців з військово-морських флотів світових держав.
Список відкрив перший китайський авіаносець Liaoning; авіаносець насправді - колишній український (раніше - радянський) недобудований авіаносець "Варяг", який був проданий Україною до Китайської народної республіки. "Ляонін" стоъть на озброєнні ВМС Китаю з 2012 року, корпус судна збудований у Миколаєві. Його будівництво почалося у 1985 році. Після розпаду СРСР у 1992 році корабель дістався Україні, будівництво було припинено у 1998 році. Куплений Китаєм за 25 мільйонів доларів офіційно з метою організації плавучого центру розваг. Відбуксований до Китаю та добудований як авіаносець. 25 вересня 2012 увійшов до складу ВМФ Китаю.
Наступне за китайським кораблем місце отримав єдиний російський (раніше - радянський) авіаносець "Адмірал Кузнєцов", який відноситься до того ж типу, що і "Варяг". Видання зазначає, що у радянських кораблів є проблеми із силовими установками. До того ж, обидва корабля являють собою не повноцінні авіаносці, а скоріше, реалізовану у металі радянську концепцію авіаносного крейсера, серйозно поступаючись звичайним авіаносцях у кількості палубних літаків.
Третій авіаносець, який потрапив у список видання, належить Таїланду. Так, у цієї країни теж є свій авіаносний корабель - Chakri Naruebet, який, втім, фактично не використовується за призначенням, а замість цього відстоюється у порту.
Четверте місце зайняв корабель ВМС США Wasp, універсальний десантний гвинтокрилоносець, який повинен був призначатися також для розміщення винищувачів F-35B Lightning II; однак через низку особливостей у цій якості він майже не використовується.
Два австралійських вертольотоносця типу Canberra посіли п'яте і шосте місця; через проблемі з двигунами та невдалою конструкцією ці два дорогих корабля майже постійно знаходяться на ремонті.
І завершує список самий дорогий і потужний у світі авіаносець, американський Gerald Ford, доля якого досить складна; так, будучи введений до складу ВМС США у минулому, 2017 році авіаносець вже кілька разів був змушений ставати на тривалий ремонт - і це незважаючи на його страшенну дорожнечу і неодноразові перевірки якості будівництва.
В цілому, відзначає Business Insider авіаносці і важкі авіаносні кораблі мають 14 країн світу, а загальне число кораблів цього класу у флотах - 42.
Нагадаємо, у Китаї в неділю, 13 травня, почалися ходові випробування першого авіаносця, який побудований повністю всередині країни. Вранці 13 травня авіаносець вийшов у море з верфей найбільшого суднобудівного центру Китаю – міста Далянь (Дальній). На озброєнні ВМС країни вже перебуває авіаносець "Ляонін".