Слідчий комітет РФ, який займається розслідуванням аварії згорілого 5 травня в московському аеропорту "Шереметьєво" авіалайнера Sukhoi Superjet 100 (SSJ-100), відпрацював кілька версій авіакатастрофи і висунув пріоритетну – помилки пілотів, повідомляє "Коммерсантъ".
Офіційний представник СК РФ Світлана Петренко заявила, що слідство розглянуло кілька різних версій події в "Шереметьєво", серед яких – недостатня кваліфікація пілотів, диспетчерів та осіб, що проводили технічний огляд борту, несправність авіалайнера і несприятливі метеоумови.
На даний момент для слідчих є пріоритетною версія помилкових дій екіпажу. Встановлено, що пожежа почалася в момент, коли літак приземлився. Передбачається, що через помилку пілотів авіалайнер зайшов на приземлення на дуже високій швидкості, з невиробленим паливом і дестабілізованим, що і призвело в результаті до "жорсткого приземлення" і подальшого загоряння.
Також у СК РФ є питання і до наземних служб – ймовірно, що в ході інциденту вони відреагували на аварію недостатньо швидко.
Увечері 5 травня в аеропорту "Шереметьєво" здійснив жорстку посадку і загорівся пасажирський авіалайнер "Сухий Superjet 100-95". На борту літака перебували 73 пасажири і п'ятеро членів екіпажу.
Менш ніж через півгодини після вильоту літак повернувся до аеропорту, екіпажу вдалося посадити судно з другої спроби. Евакуація людей з палаючого літака було проведено за допомогою надувних трапів.
За даними "РБК", незабаром після зльоту пілот повідомив про проблеми зі зв'язком і запросив дозвіл на посадку. В результаті жорсткої посадки подломились стійки і загорілися двигуни. Аналогічну версію повідомило інформагентство "Інтерфакс" із посиланням на власні джерела.
У той же час, російський телеканал "Рен-ТВ" повідомляє, що пожежа на борту літака почалася ще в повітрі. За даними "РИА Новости", причиною загоряння стала несправність електричної проводки.
Жертвами пожежі стали 40 пасажирів літака і один з членів екіпажу. 37 людей вижили.
Слідчий комітет РФ відкрив кримінальну справу за ч. 3 ст. 263 КК РФ (порушення правил безпеки руху і експлуатації повітряного транспорту, що призвело з необережності смерть двох і більше осіб).