У Росію, незважаючи на санкції, завозять сотні елітних авто: як це відбувається

Поділитися
У Росію, незважаючи на санкції, завозять сотні елітних авто: як це відбувається © Фото з відкритих джерел
Найдорожчою імпортованою машиною стала Ferrari 812 Competizione за майже 534 тисячі доларів.

Після введення санкцій до Росії ввезли понад 1,3 тисячі елітних автомобілів та суперкарів на 230 млн доларів, йдеться у матеріалі опозиційного російського видання «Вёрстка», яке використало для аналізу закриті дані митної статистики.

Відразу після введення санкцій у березні 2022 року ввезення в Росію автомобілів значно впало: за дев'ять з половиною місяців минулого року через російську митницю пройшли не менше 378 машин вартістю від 100 тисяч доларів кожна. Проте з початком 2023 року їхній потік відновився — до середини жовтня до країни ввезли щонайменше 941 таку машину.

Загалом журналісти нарахували 12 компаній, чиї автомобілі вартістю понад 100 тисяч доларів потрапляли до Росії. Найбільш затребуваними виявилися авто марки Land Rover: з моменту введення санкцій до Росії імпортували 551 автомобіль компанії. На другому місці Mercedes-Benz із 226 машинами, на третьому – Porsche із 177 авто.

Крім того, за 19 місяців війни були ввезені мінімум 104 BMW, 99 Audi, 97 Toyota, дев'ять Cadillac, сім Rolls-Royce, шість Jeep і одна Maserati. Також до Росії потрапили мінімум 42 суперкара: 32 Lamborghini і 10 Ferrari. Найдорожчий ввезений автомобіль – Ferrari 812 Competizione за майже 534 тисячі доларів.

Видання повідомляє, що імпортували автомобілі переважно через посередників у третіх країнах : найчастіше через Киргизстан, Туреччину, ОАЕ та Білорусь.

Проект 12-го пакету санкцій проти Росії має бути готовий 15 листопада. Ключовим його елементом стане ембарго на імпорт алмазів із Росії.

Раніше повідомлялося, що російська нафтова компанія «Лукойл» скористалася лазівкою у санкціях ЄС, щоб зібрати один мільярд євро для воєнного бюджету Росії.

На фінішній прямий 12-й пакет санкцій, у якому знову не буде білоруських виробів із дерева, як і припинення обходу вже запроваджених «дерев'яних» санкцій. Віктор Конєв у тексті «Дерев'яне вікно в Європу» пояснює, чому не можна забувати про союзника Путіна і про промисловість, що годує його режим.

Поділитися
Дивіться спецтему:
Помітили помилку?

Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку

Додати коментар
Всього коментарів: 0
Текст містить неприпустимі символи
Залишилось символів: 2000
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Відміна Надіслати скаргу ОК
Залишайтесь в курсі останніх подій!
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
Стежити у Телеграмі