Уряд Великої Британії хоче обмежити рекламу фастфуду в рамках боротьби з дитячим ожирінням. Про це пише газета The Times з посиланням на відповідну пропозицію уряду. Згідно з планом, ні Google, ні Facebook не матимуть права показувати рекламу нездорових продуктів харчування до 21:00 - потенційного часу відходу дітей до сну.
Є ідея заборонити тільки відеобанери, тоді як на текстову рекламу ця заборона не поширюватиметься.
Представники продовольчих компаній незадоволені такою ініціативою, називаючи її несвоєчасною, оголошену тоді, коли вони "борються за те, щоб нація була нагодована" у разі Brexit без угоди з ЄС.
Велика Британія та ЄС ще не домовилися про умови Brexit. Спочатку він був призначений на 29 березня, однак 14 березня Палата громад проголосувала за відтермінування виходу королівства з блоку. Днем раніше парламент 321 голосом виступив проти того, щоб країна вийшла з Євросоюзу без угоди з Брюсселем.
Рішення про вихід Великої Британії з ЄС британці схвалили на референдумі влітку 2016 року. До того моменту Мей, яка очолювала МВС, виступала проти Brexit. Очоливши уряд, вона пообіцяла виконати волю виборців про вихід з ЄС.
The Times повідомляє, що існує аналогічна ініціатива і щодо реклами на телебаченні.
Раніше вчені заявили про те, що ожиріння викликає запалення у всіх органах і порушення роботи гормонів, що тягне за собою розвиток раку, хвороб серця, інсульти і проблеми з кістками.