На вулицях Берліна розмістили 2 тисячі скриньок, де можна отримати примірник безкоштовної копії щотижневої Guardian Weekly. Про повідомляє The Drum.
"Ми помітили, що в Європі спостерігається дивовижний ріст, тому хотіли побачити, чи зможемо стимулювати більше поінформованості щодо продукту без тонни готівки", - повідомила директорка бренду Кейт Девіс.
.@guardian launches Berlin #experiential to market its international magazine, Guardian Weekly https://t.co/D2LgdPwadl #news #brand @OLIVER_Agency pic.twitter.com/lk15T53oNg
- Marketing Comm News (@marcommnews) February 20, 2020
Стало відомо, що відтепер на вулицях німецької столиці розмістили 2 тисячі скляних коробок у вигляді пожежних скриньок з надписом "У разі несправедливості, корупції, зміни клімату, жадібності розбийте скло". Газету можна забрати звідти, розбивши скло скриньки молотком.
У компанії "Олівер", яка займалася цією акцією, стверджують, що скло на скриньках легко розбивається. Саме таким, за словами пресслужби, користуються каскадери під час зйомок фільмів.
Відомо, що рекламна кампанія погоджена з владою столиці Німеччини.
Нагадаємо, що російська газета "Ведомости" вийшла зі статтею про президента України Володимира Зеленського і рекламою швейцарських годинників Hublot на першій шпальті. Співробітниця видання Ксенія Болецька на своїй сторінці у Facebook написала наступне: "Передаємо привіт ТНТ. Просто так вийшло".