Стало відомо, що записано на мовному самописці АН-148

Поділитися
Стало відомо, що записано на мовному самописці АН-148 Пілоти почали лаятися, коли виявили розбіжності в показниках датчика швидкості © НТВ
Пілоти лаялися перед зіткненням із землею.

У Росії завершили розшифровку "чорних скриньок" літака Ан-148, внаслідок катастрофи в Підмосков'ї якого загинула 71 людина, й слідчі СКР долучили до слідства дані параметричного й мовного самописців, передає "Коммерсант".

Отримані дані з мовного самописця літака підтверджують раніше зроблений висновок Міждержавного авіаційного комітету про те, що причиною аварії стали різні показники швидкості.

"В ході розслідування кримінальної справи, що перебуває у провадженні слідчих головного управління з розслідування особливо важливих справ СКР, отримані дані фахівців Міждержавного авіаційного комітету про розшифровку показань бортових самописців літака Ан-148, який зазнав аварії 11 лютого в Підмосков'ї. Матеріали МАК долучені до кримінальної справи і вивчаються слідчими", - повідомила офіційний представник СКР Світлана Петренко, однак зміст записів розкривати вона відмовилася через таємницю слідства.

Разом із тим, видання з посиланням на власні джерела зазначає, що запис розмови був коротким, однак його довелося відновлювати кілька днів через сильні ушкодження чорного ящика. Зазначається, що перед вильотом з аеропорту Домодєдово пілоти читали контрольну карту, щоб перевірити роботу приладів і механізмів. Однак з якихось причин вони не ввімкнули, згідно з інструкцією, обігрів приймачів повного тиску, з яких зчитують інформацію датчики швидкості.

Незабаром після зльоту пілоти звертають увагу, що дані швидкості на приладах критично низькі та відрізняються один від одного. Вони спробували вирішити цю проблему і, лаючись, почали збільшувати швидкість літака та нахиляти його до землі. Як стверджує співрозмовник видання, зіткнення із землею відбулося під нечіткі крики пілотів.

Експерт також вважає, що льотчики так і не зрозуміли, через що виникли спотворені свідчення швидкості на дисплеях і, відповідно, в принципі не могли впоратися з цією критичною ситуацією.

У вівторок, 13 лютого після отримання перших даних розшифровки "чорних скриньок" Ан-148 Міждержавний авіаційний комітет (МАК) прийшов до висновку, що причиною аварії стало обледеніння приймачів повного тиску. Обігрів всіх трьох приймачів повного тиску (пристрої, які призначені для збору даних про атмосферний тиск) перебував у вимкненому стані.

Як повідомлялося раніше, 11 лютого в районі села Степанівське Раменського району Московської області після вильоту з аеропорту "Домодєво" розбився пасажирський літак Ан-148"Саратовських авіаліній", який слідував за маршрутом "Москва-Орськ". На борту літака перебувала 71 людина: 65 пасажирів і шість членів екіпажу.

Більшість загиблих – жителі Оренбурзької області. За попередньою інформацією, серед пасажирів були двоє громадян іноземних держав, зокрема громадянин Швейцарії. За даними консульської служби, громадян України на борту літака не було.

Серед причин катастрофи називалися погані погодні умови, несправність у повітрі, людський фактор, теракт і зіткнення з гелікоптером "Пошти Росії". Однак інформація про зіткнення з гелікоптером не підтвердилася.

Пізніше в оперативному штабі повідомили про те, що внаслідок удару літака об землю здетонували баки з пальним.

Слідчий комітет РФ почав розслідування за статтею про порушення правил експлуатації повітряного транспорту.

Детальніше про катастрофу Ан-148 читайте в матеріалі DT.UA "Аварія Ан-148: що відомо про авіакатастрофу в Підмосков'ї."

Поділитися
Помітили помилку?

Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку

Додати коментар
Всього коментарів: 0
Текст містить неприпустимі символи
Залишилось символів: 2000
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Відміна Надіслати скаргу ОК
Залишайтесь в курсі останніх подій!
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
Стежити у Телеграмі