Розвідка США не бачить прямих доказів, що А321 збила "Ісламська держава"

02 листопада, 2015, 18:43 Роздрукувати
Відправити
Відправити

За словами голови американської розвідки, бойовики на Синайському півострові здатні збити лайнер, але це мало вірогідно.

Розвідка США не бачить прямих доказів, що А321 збила "Ісламська держава"
Американская розвыдка не видит доказательств того, что российский А321 уничтожили террористы. Иллюстрация © Global Look Press

Національна розвідка США не бачить прямих доказів, які б вказували на причетність "Ісламської держави" до збиття російського авіалайнера Airbus 321 на території Єгипту.

Як повідомляє BBC Russian, про це сказав голова розвідувального відомства Джеймс Клеппер під час прес-конференції у Вашингтоні.

За його словами, на Синайському півострові дійсно є бойовики однієї з гілок "Ісламської держави", яка взяла на себе відповідальність за падіння російського літака. При цьому сили терористів в регіоні досить значні і потенційно бойовики могли б знищити пасажирський авіалайнер.

Але голова американської розвідки додав, що це мало вірогідно і немає прямих доказів, які б на це вказували.

Найбільша катастрофа в історії російської і радянської авіаціїсталася в суботу, 31 жовтня: лайнер Airbus А321 авіакомпанії "Когалимавіа", який летів з Шарм-еш-Шейха в Санкт-Петербург, розбився на Синаї. На борту перебували 217 пасажирів і сім членів екіпажу. Всі вони загинули.

Літак компанії "Когалимавіа", що слідував рейсом KGL9268 в Петербург з Шарм-еш-Шейха, розбився через 23 хвилини після вильоту на півночі єгипетського півострова Синай. На борту літака перебували 224 людини - 217 пасажирів, у тому числі 25 дітей, і сім членів екіпажу. Всі вони загинули. Майже всі загиблі - росіяни. Також на борту було четверо громадян України і один пасажир з Білорусі.

Офіційно причину аварії поки не названо. Експерти вважають, що причиною катастрофи могла стати вибухова розгерметизація салону, і називають основні версії трагедії. Прибулі на місце аварії лайнера авіакомпанії "Когалимавіа" експерти з'ясували, що літак розлетівся на частини ще в повітрі.

Ще однією можливою причиною руйнування фюзеляжу експерти вважають втомну тріщину. Як з'ясувалося, у 2001 році, коли літак ще не належав "Когалимавіа", при посадці в Каїрі він вдарився хвостом об смугу аеропорту, що призвело до порушення геометрії конструкції. Всі дефекти тоді були усунуті, але не виключено, що проблема проявилася пізніше.

По матерiалам: Русская служба Би-би-си / Підготував/ла : Лесь Димань
Ми повідомляємо тільки дійсно важливі новини. Долучайся до Telegram-каналу
Помітили помилку?
Будь ласка, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl+Enter або Відправити помилку
ДОБАВИТЬ КОММЕНТАРИЙ
Текст содержит недопустимые символы
ДОБАВИТЬ КОММЕНТАРИЙ
Осталось символов: 2000
Отправить комментарий
Последний Первый Популярный Всего комментариев: 0
Показать больше комментариев
Пожалуйста выберите один или несколько пунктов (до 3 шт.) которые по Вашему мнению определяет этот коментарий.
Пожалуйста выберите один или больше пунктов
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Отмена Отправить жалобу ОК