Один з каналів серйозного розповсюджувача дезінформації про COVID-19 і вакцинах від нього в Інтернеті був видалений з YouTube через кілька днів після того, як агентство Associated Press провело розслідування, в якому докладно описувалося, як вони працюють з іншими розповсюджувачами неправдивої інформації, щоб заробляти гроші. Про це повідомляє ABCNews.
Канал YouTube «The Truth About Vaccines» був закритий на цьому тижні, заявили Тай і Шарлін Боллинджер (автори каналу - ред) в своєму повідомленні у вівторок в Telegram. У каналу Боллинджера було близько 75 тисяч підписників, але деякі з його відео мали набагато більш широке охоплення, в тому числі одне, яке набрало понад 1,5 мільйона переглядів, і в ньому був показаний Роберт Ф. Кеннеді-молодший, видатний голос в русі проти вакцинації.
У повідомленні, яке вітає відвідувачів каналу, йдеться, що обліковий запис «заблокований за порушення принципів спільноти YouTube». YouTube заявив, що заблокував акаунт, тому що він порушив політику заборони «медичної дезінформації про COVID-19», і отримав три попередження за 90-денний період. YouTube почав забороняти дезінформацію про вакцини в жовтні.
Проте, у Bollingers є ще один канал YouTube «Правда про рак», на який підписано понад 166 тисяч чоловік. Той, хто заходить на цей канал і шукає «вакцини», знайде відеоролики, які сіють недовіру і страх з приводу вакцин або поширюють дезінформацію про COVID-19. І, щонайменше, в одному з них міститься викрита брехня про президентські вибори.
«Поки це триває, не можна сказати, що YouTube зробив ефективні дії», - сказав Імран Ахмед, генеральний директор Центру по боротьбі з цифровою ненавистю, який відстежує дезінформацію в Інтернеті.
«Вони зробили певні дії, але їм необхідно діяти комплексно проти тих людей, яких вони знають, які зловживають цією платформою, щоб поширювати дезінформацію, яка може привести до того, що люди не будуть приймати ліки від раку, не братимуть важливі вакцини, що захищають їх від хвороб». - сказав він. - Це питання життя і смерті».
Раніше цього року пара з Теннессі була включена в «Дезінформаційну Дюжину», яка відповідала за майже дві третини контенту проти щеплень в Інтернеті. Цей крок підірве бізнес пари, який багато в чому залежить від безкоштовних відео, для залучення потенційних клієнтів.
Турбує, що материнська компанія YouTube, компанія Google, вже кілька місяців знала про те, що Боллинджери поширюють дезінформацію, і що видалення зайняло дуже багато часу.
Розслідування AP, опубліковане минулого тижня, показало, як Боллинджери працювали з іншими учасниками руху проти вакцинації, щоб заробити гроші на продажу дезінформації. Підприємство, яке, за словами Боллінджера, принесло мільйони доларів їм і їх афілійованим особам. У статті також детально розповідається, як Боллинджер використовували зв'язки зі свого бізнесу по боротьбі з вакцинами, включаючи Кеннеді, для збору грошей для Super PAC.
Платформи, включаючи YouTube, Facebook, Instagram і Twitter, протягом багатьох років дозволяли поширюватися пропаганді проти вакцинації і не поспішали боротися з дезінформацією про COVID-19, видаляючи лише частину помилкового контенту.
Раніше повідомлялося, що Росію і Китай викрили в тому, що на тлі реклами і просування вакцин від COVID-19 власного виробництва, ці країни використовують дезінформацію і маніпуляції, щоб підірвати довіру до західних вакцин, інститутам ЄС і західноєвропейським стратегіям вакцинації