"Доказова база, яку зібрала група слідчих, а більшою мірою Комісія з розслідування авіакатастроф державної авіації, є дуже переконливою. Вона показує, що ці дії були свідомими і було бажання призвести до катастрофи", - сказав Мацеревич, передає польський телеканал Republika.
Міністр оборони також наголосив, що навіть коли доказова база була неповною, то все вказувало на те, що російські "диспетчери вели літак до катастрофи", а пілот президентського літака Аркадіуш Протасюк до останнього намагався "уникнути цієї пастки".
Мацеревич зазначив, що якщо б літак не був доведений диспетчерами так низько до землі, то "складніше було б організувати хаос, з яким ми маємо справу сьогодні".
"Літак, який би розпався на висоті 50, 60 або 150 метрів над землею, не міг би показати, що це була природна катастрофа", - додав Мацеревич.
Раніше повідомлялось, що у розпорядженні комісії, що розслідує обставини катастрофи Ту-154М під Смоленськом, у якій загинув президент Польщі Лех Качинський, з'явилися нові аудіозаписи.
Нагадаємо, 10 квітня 2010 року, неподалік від військового аеродрому під Смоленськом в РФ розбився літак Ту-154М з польським президентом Польщі Лехом Качиньським та представниками політичної, військової та культурної еліти Польщі. Загинули всі 96 чоловік, що знаходилися на борту.
Згідно з висновками Міждержавного авіаційного комітету, причиною катастрофи стали неправильні дії екіпажу. Але в 2015 році нова влада Польщі повернулися до цієї теми. А на початку березня 2016 року було відновлено розслідування за фактом аварії літака.