Росія занижує втрати військового контингенту в Сирії - ЗМІ

22 березня, 2017, 16:10 Роздрукувати
Відправити
Відправити

З кінця січня втрати під Пальмірою були мінімум в три рази більші за офіційно озвучені.

Росія занижує втрати військового контингенту в Сирії - ЗМІ
Кремль не поспішає озвучувати справжні втрати російських військ в Сирії

Під час військових дій в Сирії за останні кілька місяців Росія втратила більше ніж в три рази більше військовослужбовців, ніж було оголошено офіційно, повідомляє агентство "Рейтер".

Згідно з даними агентства і групи Conflict Intelligence Team (CIT), в Сирії йдуть більш жорстокі бої, які обходяться Росії дорожче, ніж про це говорить Кремль.

Так, в Міністерстві оборони Російської Федерації повідомили про загибель п'яти російських військовослужбовців в боях за Пальміру з 29 січня. У той самий час в агентстві повідомляють про 18 загиблих військових. Втрати з кінця січня стали одними з найбільших з початку російської операції в Сирії.

"В Росії людські втрати в зарубіжних військових кампаніях сприймаються не так гостро, як в деяких інших країнах, але, з політичної точки зору, посилають несприятливий сигнал напередодні президентських виборів наступного року, в яких, як очікується, президент Володимир Путін буде переобраний на четвертий термін", - відзначають в агентстві.

Велика частина не визнаних Москвою загиблих брала участь у військових діях в Сирії не в якості кадрових військовослужбовців Збройних сил Російської Федерації, а в якості цивільних осіб за контрактом під керівництвом російського військового командування – так званих членів ПВК "Вагнер". Російського приватного військового формування під командуванням підполковника в запасі Дмитра Уткіна.

Так, з 18 загиблих під Пальмірою п'ятеро були кадровими російськими військовослужбовцями, про загибель яких повідомило Міноборони РФ, про загибель ще двох військових там не повідомили. Ще 11 загиблих – найманцями ПВК "Вагнер", з них четверо загинули групою в один день при атаці сирійського смертника.

При цьому Москва відмовилася офіційно визнати наявність російських найманців в Сирії.

"З кожних 100 чоловік 50 повертаються в трунах", - цитує агентство знайомого одного із загиблих, Юрія Сокальського.

Аналіз повідомлень у сирійських ЗМІ і соціальних мережах дає підстави вважати, що, починаючи з останніх чисел січня, в Сирії загинули ще більше росіян, ніж згадані 18 бійців, вважають співробітники агентства.

У березні британське видання The Telegraph з посиланням на розслідування російської газети "Фонтанка" повідомило, що президент Росії Володимир Путін нагородив найманців, яких він відправив на війни в Україні та Сирії. При цьому він приховує кількість загиблих бійців "приватної армії". Журналісти російської газети з'ясували, що Москва відправляла добре тренованих найманців "Вагнер" на війни в Сирії та Донбасі.

Раніше, в грудні 2015 року, видання Rzeczopspolita писало, що Росія відправила у Сирію "приватну армію". Журналісти видання стверджували, що більшість з тих, хто воює на боці режиму президента Башара Асада – це солдати так званих "приватних армій". А найбільша група серед них – це бійці, які працюють на приватну військову компанію "Вагнер". Її військо налічувало більше тисячі добре навчених і підготовлених солдатів.

По матерiалам: Рейтер / Підготував/ла : Ольга Чекис
Ми повідомляємо тільки дійсно важливі новини. Долучайся до Telegram-каналу
Помітили помилку?
Будь ласка, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl+Enter або Відправити помилку
ДОБАВИТЬ КОММЕНТАРИЙ
Текст содержит недопустимые символы
ДОБАВИТЬ КОММЕНТАРИЙ
Осталось символов: 2000
Отправить комментарий
Последний Первый Популярный Всего комментариев: 0
Показать больше комментариев
Пожалуйста выберите один или несколько пунктов (до 3 шт.) которые по Вашему мнению определяет этот коментарий.
Пожалуйста выберите один или больше пунктов
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Отмена Отправить жалобу ОК