РФ більше втручалася в американські вибори через Instagram, ніж Facebook – звіт

17 грудня, 2018, 17:43 Роздрукувати
Відправити
Відправити

Про це йдеться у звіті для комітету з розвідки Сенату США.

РФ більше втручалася в американські вибори через Instagram, ніж Facebook – звіт
Дослідники вважають, що Instagram буде ключовим полем битви в 2020 році © Pixabay

Росія використовувала Instagram для втручання в американські президентські вибори, ніж Facebook. Про це йдеться у звіті для сенатського комітету з розвідки, передає агентство Bloomberg. Зазначається, що саме Instagram, що належить Facebook Inc., як очікується, стане ключовим російським інструментом маніпуляцій під час передвиборної кампанії 2020 року.

Російське Агентство інтернет-досліджень – "Фабрика тролів", згідно з дослідженням, було найбільш активним в Instagram.

"Instagram був значним фронтом у діяльності Агентства інтернет-досліджень. Керівники Facebook, мабуть, уникали згадувати про це під час дачі показань Конгресу", - йдеться у звіті.

"Ми вважаємо, що Instagram стане ключовим полем битви на постійній основі", - зазначили дослідники.

Було зареєстровано 187 мільйонів взаємодій з контентом в Instagram, порівняно з 77 мільйонами в Facebook і 73 мільйонами в Twitter, згідно з даними низки публікацій в період з 2015 по 2018 рік, проаналізованих New Knowledge, Колумбійським університетом і Canfield Research.

За словами дослідників, контент, що публікується "Фабрикою тролів", провокував бурхливі обговорення з метою розкритикувати Хілларі Клінтон і піднести Дональда Трампа. Близько 40% акаунтів "Фабрики тролів" в Instagram отримали більше десяти тисяч підписників, а у 12 з них було понад сто тисяч підписників. Найбільший аккаунт @blackstagram__ мав 303 663 фолловера і, ймовірно, використовував електронну комерцію, щоб заробляти гроші або збирати інформацію про американських виборців. Інший аккаунт, @femenism_tag, просував феміністські ідеї і думку про те, що Клінтон – погана феміністка.

"Хоча діяльність "Фабрики тролів" у Facebook отримала більше уваги в пресі, в Instagram було створено більше контенту", - йдеться в документі.

Раніше NBC News повідомила, що "Фабрика тролів" спробувала розставити пастки перед виборами в США, але нічого не вийшло. "Фабрика тролів" намагалася давати "підказати" журналістам і посіяти паніку через можливе втручання в проміжні вибори, але не привернула до себе серйозної уваги.

По матерiалам: Bloomberg / Підготував/ла : Таисия Семенова
Ми повідомляємо тільки дійсно важливі новини. Долучайся до Telegram-каналу
Помітили помилку?
Будь ласка, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl+Enter або Відправити помилку
ДОБАВИТЬ КОММЕНТАРИЙ
Текст содержит недопустимые символы
ДОБАВИТЬ КОММЕНТАРИЙ
Осталось символов: 2000
Отправить комментарий
Последний Первый Популярный Всего комментариев: 0
Показать больше комментариев
Пожалуйста выберите один или несколько пунктов (до 3 шт.) которые по Вашему мнению определяет этот коментарий.
Пожалуйста выберите один или больше пунктов
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Отмена Отправить жалобу ОК