За допомогою сигналу можна буде визначити місце розташування маяка з точністю до п'яти кілометрів.
Повідомлялося, що бортові прилади зафіксували різке підвищення температури в кабіні пілотів перед падінням.
Нагадаємо, що пілот EgyptAir в розмові з диспетчерами ще до зникнення з радарів літака говорив, що "немає жодних проблем". Контакт з літаком зник за 10 хвилин до того, як він зник з радарів. Ніяких тривожних сигналів екіпаж не подавав. Крім того, 19 травня The Guardian з посиланням на джерела в Греції повідомило, що "критичною точкою" (коли пропав і міг впасти літак) стали тимчасові рамки - між 03:27 до 03:29 за місцевим часом. Саме в цьому дві хвилини літак здійснив поворот на 90 градусів і відхилився вліво, після чого втратив висоту - з 37 тисяч футів (11 км) до 15 тисяч футів (4,5 км), повернув на 60 градусів вправо і почав зникати на висоті в 10 тисяч футів (близько 3 км).
Пасажирський літак авіакомпанії EgyptAir, що прямував з Парижа в Каїр рейсом MS804, пропав з радарів рано вранці в четвер, 19 травня, у повітряному просторі Єгипту над Середземним морем. На борту літака перебувало 66 осіб, з них 56 пасажирів. Серед них були 30 громадян Єгипту, 15 громадян Франції та представники ще 10 держав, у тому числі - підданий Великобританії.
Експерти вважають теракт сновном версією катастрофи літака. У пошуковій операції брали участь військові з Єгипту, Греції, Франції і Великобританії.