В ході проведення екологічних тестів з'ясувалося, що автомобіль Opel Zafira викидав у повітря в кілька разів більше оксиду азоту, ніж дозволено чинними нормами ЄС.
Як повідомила у звіті німецька неурядова організація Deutsche Umwelthilfe (DUH), обладнаний дизельним двигуном автомобіль Opel Zafira 1.6 CDTi порушує чинні в Європі екологічні норми, так як в його вихлопних газах міститься занадто багато оксиду азоту.
У звіті DUH наголошується, що в ході проведених її експертами тестів виявилося, що концентрація оксиду азоту (NOx) у вихлопах різко змінювалася в залежності від режиму проведення випробувань.
Якщо задні колеса встановленого на випробувальний стенд автомобіля не оберталися (Zafira має передній привід), то вміст окису азоту в вихлопах залишалося в межах норми. Якщо ж задні колеса оберталися, як під час звичайної їзди, то концентрація NOx зростала, перевищуючи встановлені норми в 2-4 рази.
"Норми викидів існують для того, щоб чистим залишалося не повітря в лабораторії, а повітря, яким дихають люди. Я не бачу технічних причин для того, щоб викиди оксиду азоту різко збільшувалися саме тоді, коли обертаються задні колеса. У мене немає технічно правдоподібного пояснення поведінки автомобіля Opel", - заявив міжнародний транспортний консультант Аксель Фрідріх, слова якого наводяться в звіті DUH.
Варто відзначити, що до ситуації з Opel виник скандал через те, що компанія Volkswagen за допомогою спеціального обладнання фальсифікувала дані екологічних тестів. Виявилося, що авто німецького автомобільного виробника викидали в атмосферу на 40 більше оксидів азоту, ніж дозволено.
Глава Volkswagen Мартін Вінтеркорн, щодо якого розпочато розслідування, оголосив про відхід у відставку у зв'язку із вищезазначеним скандалом.
Видання Newsweek писало, що Volkswagen загрожує економіці Німеччини більше, ніж криза в Греції. У минулому році Volkswagen продала 600 тисяч автомобілів у США. Це принесло компанії близько 6% від глобального доходу в розмірі 9,6 мільярдів доларів. Американський регулятор збирається оштрафувати компанію на 18 мільярдів доларів. Всього на рахунках компанії є 24 мільярди доларів, тому після сплати штрафу їй доведеться провести скорочення.
Інвестори компанії почали зазнавати збитків разом з німецьким автовиробником. Катар втратив 4,8 мільярдів доларів через скандал навколо Volkswagen. Детальніше читайте в лонгріді DT.UA - "Що добре для Volkswagen, погано для Німеччини?".