Кампанія з переобрання президента США Дональда Трампа використовувала рекламу в Facebook, щоб просунути ідею "вторгнення" мігрантів з південної кордону, підсилюючи мову ненависті про іммігрантів, яку він також використовував на мітингах і в Twitter, пише газета The New York Times.
З січня кампанія Трампа розмістила на Facebook більше 2000 рекламних оголошень, в яких є слово "вторгнення" - частина рекламної кампанії, орієнтованої на імміграцію, яка є домінуючою темою його меседжу в президентській гонці, зазначає газета.
Як повідомлялося, Дональд Трамп планує отримати від Конгресу ще 8,6 мільярда доларів з бюджету на будівництво обіцяної їм 722-мильної загороджувальної стіни на кордоні із Мексикою.
Відмова конгресменів виділити гроші на будівництво бар'єру стала причиною найбільш тривалого в історії США припинення роботи уряду - "шатдаун" тривав 35 днів. Під час бездіяльності уряду у відпустку за свій рахунок були відправлені близько 800 тисяч держслужбовців. У США порушилася діяльність кількох аеропортів, заяви про те, що співробітники правоохоронних органів не могли виконувати свою роботу в повну силу, допомогли переконати Трампа в короткостроковому рішенні знову відкрити уряд.
Питання міграції є ключовими для Трампа. Під час виборчої кампанії 2016 року Дональд Трамп пообіцяв побудувати стіну на південному американському кордоні із Мексикою, щоб скоротити число нелегальних мігрантів, які потрапляють в США. Однак у цьому питанні йому постійно ставлять палиці в колеса представники Демократичної партії США, які контролюють Палату представників американського Конгресу.