Це підтвердили два джерела російського видання "КоммерсантЪ", близькі до адмінстрації президента РФ. Співрозмовники видання зазначили, що на відміну від минулих кампаній, на цей раз привернути до неї можуть держкорпорації і великі держкомпанії. Якщо буде затребувана модель "корпоративної мобілізації", вважають експерти, партійна мережа стане допоміжною, а кандидат піде на вибори як самовисуванець. При цьому "Єдина Росія" сподівається, що Путін стане її кандидатом на виборах президента.
"На думських виборах дали грубо 50% явки. Де ще взяти людей? Якщо буде можливість працювати з підприємствами держкорпорацій, явка буде 70%",- сказав співрозмовник "Ъ". Раніше ЗМІ повідомляли, що з віце-губернаторами, відповідальними за внутрішню політику регіонів, в Кремлі відпрацьовували тренінг теоретичної при явці 70% і такої ж підтримки основного кандидата.
Корпорації - це насамперед людський ресурс і географія., відзначає "Комерсант". Так, "Росатом" об'єднує співробітників понад 350 підприємств та наукових організацій (цивільні компанії атомної галузі, підприємства ядерного збройового комплексу, науково-дослідні організації і атомний криголамний флот). Збутова мережа "Роснефти" охоплює 59 регіонів, розвідка і видобуток - основні нафтогазоносні регіони, включаючи Західну і Східну Сибір, Поволжя, Урал, Далекий Схід, Краснодарський край.
Голова фонду "Петербурзька політика" Михайло Виноградов зазначає, що державні корпоративні структури непрозорі для зовнішнього аудиту і їх важче впіймати на застосування адміністративного ресурсу, ніж, наприклад, регіональні влади. Новий куратор внутрішньополітичного блоку Кремля екс-глава "Росатому" Сергій Кирієнко (залишився головою наглядової ради компанії) добре знає, як влаштовані корпоративні структури.
Політолог Леонід Давидов вважає, що опора на держкорпорації можлива, якщо вибори підуть референдумному сценарієм, з самовисуванням і збором підписів основного кандидата.
Глава Російського союзу промисловців і підприємців Олександр Шохін в кулуарах з'їзду ЕР вже заявив, що бізнес готовий підтримати на виборах Володимира Путіна. Кожен сегмент бізнесу міг би внести свій внесок в цю підтримку. Як заявив "Ъ" голова "Опори Росії" Олександр Калінін, великий бізнес, як правило, наповнює виборчий фонд", "у державного бізнесу свої особливості", а "малий і середній бізнес - це 5 млн суб'єктів по країні, з ними потрібна копітка робота, але зате вони можуть прийти ногами і проголосувати за президента серцем".
Путін вперше обраний президентом Росії 26 березня 2000 року. Переобирався на пост глави РФ в 2004 і 2012 роках.