Найбільший у світі круїзний лайнер стартував з порту Маямі у свій перший рейс — семиденну подорож тропіками, пише CBS News.
«Icon of the Seas — це кульмінація понад 50 років мрій, інновацій і реалізації нашої місії —забезпечувати найкращі враження від відпустки. Це – найкраща сімейна відпустка для багатьох поколінь, яка втілює мрії для людей будь-якого віку на борту», — заявив на початку цього тижня президент і генеральний директор Royal Caribbean Group Джейсон Ліберті.
Корабель Royal Caribbean Icon of the Seas завдовжки 365 метрів і завширшки майже 50 метрів має 20 палуб. Він може вмістити 7 600 пасажирів та 2 350 членів екіпажу. Вартість квитків на нього стартувала від 200 тисяч гривень. Icon of the Seas поділено на вісім локацій. На кораблі є шість водних гірок, сім басейнів, ковзанка, театр і понад 40 ресторанів, барів і кімнат відпочинку.
Популярність круїзів зростає. Минулого року кількість пасажирів перевищила кількість до пандемії , і очікується, що цього року досягне нового максимуму в 36 мільйонів.
Разом із тим, директор морської програми Міжнародної ради з чистого транспорту (ICCT) Браян Комер вважає, що Icon of the Seas — це «крок у неправильному напрямку».
«За нашими оцінками, використання зрідженого природного газу в якості палива для судна продукує на 120% більше викидів парникових газів, ніж судновий газойль», — заявив Комер.
Круїзні лайнери, що працюють на зрідженому газі, викидають його прямо в атмосферу. Ці викиди містять метан, що посилює парниковий ефект набагато сильніше за вуглекислий газ. Судна, які працюють на метанолі, вважаються набагато більш дружніми до екології.
У свою чергу, представник Royal Caribbean заявив, що Icon спроєктований таким чином, щоб працювати на 24% ефективніше, ніж передбачає міжнародний стандарт нових суден.
«Ми стежитимемо за Icon упродовж наступних шести – дванадцяти місяців, щоб переконатися, що ми отримуємо те, що планували», — сказав представник.