Компанія створила групу з трьох колишніх прокурорів, для проведення належного розслідування. Минулого тижня стало відомо, що компанія надавала неправдиві дані про показники витрати палива в малолітражних автомобілях.
"Клієнти купували наші автомобілі, грунтуючись на невірних даних економії палива", - заявив журналістам президент компанії Тетсеро Аикава. "Я не можу це виправити, але можу вибачитися", - додав він.
Таке "одкровення" підсилило побоювання на ринку і призвело до падіння вартості акцій Mitsubishi Motors, знизивши ринкову вартість компанії до 427 мільярдів йен (3,85 мільярдів доларів).
Компанія навмисно занижувала дані про показники витрати палива в 625 тисяч легкових автомобілів, 468 тисяч з яких вироблялися Mitsubishi Motors для Nissan Corp. У зв'язку з чим Mitsubishi і Nissan ухвалили рішення тимчасово призупинити продажі чотирьох моделей малолітражок: eK Wagon і eK Space, а також Dayz і Dayz Roox.
Інший великий автовиробник на даний момент переживає найгіршу кризу в історії своєї компанії теж у зв'язку з фальсифікацією показників, проте мова йде про "дизельний" скандал. Тим не менше цей скандал не завадив Volkswagen випередити Toyota і стати лідером з продажу.
Раніше повідомлялося, що Volkswagen виплатить 5 тисяч євро кожному потерпілому від "дизельного" скандалу. Крім виплати компенсації, VW зобов'язується взяти на себе витрати по переобладнанню автомобілів з незаконним програмним забезпеченням. У тих випадках, коли це технічно неможливо, автоконцерн має викупити такі машини. У Європі Volkswagen відкликав 11,5 млн автомобілів. У зв'язку з цим у третьому кварталі збитки німецького концерну досягли 3,5 млрд євро на тлі "дизельного" скандалу.
Докладніше читайте у лонгріді DT.UA - "Что хорошо для Volkswagen, плохо для Германии?".