Ініціатор проєкту виступила організація IWEK eV. Ідея акції народилася ще минулого року і команда проєкту подала заявку в МЗС України на отримання гранту. Спочатку на плакатах планували показати 50 винаходів, які українці подарували світу. Та пізніше ідея змінилася: на прохання Посольства України в Німеччині вирішили розмістити фото українських міст – Києва, Львова, Одеси і Карпат.
За словами координатора, завдання проєкту – формування позитивного іміджу України в Німеччині, поширення культурного контенту і втілення власних проєктів.
"Ми звернулися до професійного агентства, яке використовує рекламні площі в метрополітені, співпрацює зі столичним муніципальним транспортом BVG і забронювали 150 місць у зоні А, на станціях у центральному районі міста", – каже координаторка проєкту Анна Слободянюк-Монтавон.