Лавров міг стати жертвою російської пропаганди - The Telegraph

02 жовтня, 2014, 00:38 Роздрукувати
Відправити
Відправити

Британське видання викриває брехню російських офіційних осіб, проросійських бойовиків і машини пропаганди РФ, де всі плутаються у власних свідченнях.

Лавров міг стати жертвою російської пропаганди - The Telegraph
Російська пропаганда і бойовики підставили голову МЗС РФ

Міністр закордонних справ Росії Сергій Лавров в середу заявив про "жахливі" військові злочини, зрозуміло, з боку України, звинувативши її в "масових розстрілах" близько 400 осіб, тіла яких нібито були знайдені бойовиками під Донецьком.

Однак суперечливість цих даних від головного зовнішньополітичного відомства країни і незручне становище, в яке потрапив Лавров після їх озвучення, полягає в тому, що самі проросійські бойовики дану інформацію спростували навіть до його заяви, зазначає британське видання The Telegraph після докладного аналізу джерел.

Повідомляється, що спостерігачі ОБСЄ, які прибули до села Нижня Кринка, де, за раніше розтиражованою інформацією російських ЗМІ, були знайдені масові поховання до 400 осіб, знайшли два тіла, а також табличку, на якій було вирізьблено п'ять ініціалів.

У свою чергу, як зазначає видання, до місії ОБСЄ "прив'язався" якийсь латвійський проросійський активіст Эйнарс Граудинс, який у своєму інтерв'ю державним ЗМІ Росії заявив про спільну інспекції з місією ОБСЄ місця поховань, де "було знайдено близько 400 тіл мирних жителів і вбитих повстанців".

Слідом в "РИА Новости" з'явилася стаття із заголовком: "Експерт ОБСЄ: близько 400 тел знайдені у місцях поховань під Донецьком". При цьому, підкреслює The Telegraph, якщо адекватно піднести коментарі Гаудинса, то мова йде про "400 невпізнаних тіл, що знаходяться в донецьких моргах.

Ще більш засумніватися в достовірності інформації глави МЗС РФ і російських ЗМІ змушує той факт, що у своєму звіті ОБСЄ заявили, що "Граудинс не має жодного відношення до організації".

Нарешті, видання зазначає, що один з лідерів бойовиків Пургін особисто заявив, що виявлено було лише 9 тіл, а не 400. "Нас неправильно зрозуміли. Ми говорили про 400 невпізнаних тілах в цілому, що знаходяться в донецьких моргах", - цитував його слова Інтерфакс.

У зв'язку з цим видання іронічно констатує, що або Лавров раптово отримав свіжу інформацію про сотні тіл, або ж він просто став "жертвою запалених державних ЗМІ".

Нагадаємо, російські ЗМІ відомі регулярними спотвореннями ситуації в Україні або відвертою брехнею. Так, буквально напередодні в Росії заявили про арешт неіснуючого бійці батальйону "Дніпро". Раніше російські телеканали видали відео аварії ракети на "Байконурі" за обстріл Макіївки українською стороною. !zn

По матерiалам: The Telegraph / Підготував : Александра Титорова
Ми повідомляємо тільки дійсно важливі новини. Долучайся до Telegram-каналу
Помітили помилку?
Будь ласка, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Ентер або кнопку нижче відправити помилку
ДОБАВИТЬ КОММЕНТАРИЙ
Текст содержит недопустимые символы
ДОБАВИТЬ КОММЕНТАРИЙ
Осталось символов: 2000
Отправить комментарий
Последний Первый Популярный Всего комментариев: 0
Показать больше комментариев
Пожалуйста выберите один или несколько пунктов (до 3 шт.) которые по Вашему мнению определяет этот коментарий.
Пожалуйста выберите один или больше пунктов
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Отмена Отправить жалобу ОК