Кремль наказав найбільшим російським компаніям надсилати йому новини, які представляють керівництво країни у вигідному світлі, повідомляє агентство Reuters, у розпорядженні якого опинилася дана інструкція.
"Життя більшості співгромадян стало набагато більш спокійним, приємним, цікавим. Однак багато прикладів часто знаходяться поза увагою ЗМІ... Перед нами стоїть завдання ретельно і творчо підійти до відбору таких інфоповодів і тем для подальшої пропозиції ЗМІ", - йдеться в документі.
Інструкції були направлені в жовтні поточного року 45 компаніям російського енергетичного сектора, включаючи Роснефть, Газпром і Новатек. Їх поява співпала за часом з підготовкою до президентських виборів, які пройдуть в Росії в березні 2018 року і на яких чинному президенту Володимиру Путіну потрібна впевнена перемога, щоб зберегти домінування на політичній арені, зазначає агентство.
У семисторінковому документі, де не згадуються вибори, йдеться, що цей новинний потік повинен сформувати так звану "Стрічку позитивних новин" і вписуватися в два напрямки: "життя налагоджується" і "було-стало".
Володимир Путін вперше став президентом Росії в 2000 році. За даними опитування "Левада-центру", більшість громадян РФ (51%) згодні з думкою, що населення Росії вже втомилося чекати від Володимира Путіна якихось позитивних зрушень у своєму житті.