У найбільш малозабезпечених сім'ях кожна третя дівчинка підліткового віку ніколи не вчилася в школі, йдеться у доповіді Дитячого фону ООН (ЮНІСЕФ), передає Independent.
Зазначається, що серед найбільш поширених причин - бідність, дискримінація за гендерною ознакою, інвалідність, етнічне походження або мова освіти, а також віддаленість шкіл від місця проживання дітей і погана інфраструктура.
Згідно з доповіддю ЮНІСЕФ, між багатими і малозабезпеченими сім'ями існує нерівний розподіл видатків на освіту. Найвищий розрив за цим показником фіксується в 10 африканських країнах. А в Гвінеї і ЦАР спостерігається один з найбільш високих показників кількості дітей, які взагалі не ходять до школи. Між тим, найбільш рівноцінно кошти на освіту між дітьми з найбідніших і найбагатших сімей розподіляються у таких країнах, як Барбадос, Норвегія, Ірландія, Данія і Швеція.
За словами співробітників ЮНІСЕФ, у світі більше половини дітей, які живуть у сім'ях з малим і середнім достатком, не вміють читати.
У дослідженні ЮНІСЕФ кажуть, що для вирішення проблеми з освітою необхідне поліпшення доступності початкової освіти.
"Уряди повинні ставити для себе пріоритет державного фінансування закладів освіти початкових рівнів, в яких навчається найбільше дітей з найменш забезпечених сімей", - зазначають автори доповіді.
Раніше міністр освіти України Ганна Новосад заявила, що експеримент з використання електронних освітніх матеріалів в пілотних школах завершився негативно через незадовільну якість електронних освітніх матеріалів.
Раніше повідомлялося, що новий закон "Про повну загальну середню освіту", який має стати інструментом практичної реалізації реформи "Нової української школи", не вирішує однієї з найгостріших проблем української школи - проблеми неспроможної шкільної мережі.
Докладніше про реформування освіти читайте у статті Інни Совсун "Революція в школі відміняється" у тижневику "Дзеркало тижня. Україна".