Новий рік за місячним календарем настав у ніч на 10 лютого, тиждень до 16 лютого було оголошено неробочим. Традиційно в ці дні китайські магазини пропонують грандіозні розпродажі, а населення витрачає заощадження в магазинах.
За даними міністерства комерції, в цьому році за тиждень вихідних жителі КНР витратили на придбання 539 мільярдів юанів (85,5 мільярда доларів), що на 14,7% більше, ніж роком раніше. У загальному обсязі витрат суттєво зріс попит на ювелірну продукцію - китайці купували на 38,1% більше ювелірних прикрас, ніж роком раніше.
На відміну від роздрібних продавців, які добре заробили під час новорічного святкування, ресторани Китаю в цьому році "недооотримали" клієнтів. За інформацією міністерства, тільки в провінції Чжецзян, традиційно одному з найбагатших регіонів країни, доходи ресторанної галузі на минулому тижні скоротилися на 20%. Така тенденція пояснюється насамперед оголошеною владою кампанією в боротьбі з марнотратством і посиленням контролю за витрачанням державних коштів на банкети і скасуванням звичних раніше корпоративних походів у ресторани державними відомствами і компаніями. !zn
Читайте також:
Китай обійшов США і став найбільшою торговою державою у світі
Китай має намір створити конкурентів Apple і Samsung
Китай випустив глобуси, на яких присвоїв собі майже все Південно-Китайське море
Жителі Європи їдуть у пошуках кращого життя в країни, що розвиваються