"На тих, хто вже знаходиться в процесі працевлаштування та отримав верифікацію, ця ситуація ніяк не позначиться", - повідомив представник європейського підрозділу рекрутингового агентства Union Aviation. Представники Росавіації і Мінтрансу відмовилися від коментарів, пише РБК.
За даними рекрутингових компаній і відповідно з офіційною розсилкою, СААС з 16 червня 2017 року припинило прийом заявок від російських пілотів і валідацію російських ліцензій, посилаючись на дії влади Росії, які не відповідають процедурам міжнародного співробітництва, йдеться на сайті Шереметьєвського профспілки льотного складу.
Президент Шереметьєвського профспілки Ігор Дельдюжов розповів, що російські пілоти також працевлаштовуються в авіакомпанії В'єтнаму, Південної Кореї, Індії, Гонконгу і Тайваню. Зараз може відкритися ринок Ірану: з нього зняли санкції і там купують майже 200 літаків. Дельдюжов пояснив, своїх командирів цивільних лайнерів в Ірані немає, тільки другі пілоти. У зв'язку з цим, Ірану може знадобитися близько 1,5 тис. перших пілотів протягом декількох років. "Умови там гірше, ніж в Китаї, але краще, ніж у Росії. А вимоги нижче і знань, умінь і здоров'ю", - додав президент профспілки.
останнім часом китайські авіакомпанії пропонують привабливі умови для досвідчених пілотів зі всього світу, і попит на пілотів постійно зростає. Найбільша китайська компанія China Southern пропонує пілотам зарплату від 26 тис. до 29 тис. доларів місяць. А отримання дозволу на роботу в даний час спростилося.