Голова ради директорів американської авіабудівної корпорації Boeing Денніс Мюленбург в інтерв'ю телеканалу CBS попросив вибачення у родичів загиблих в авіакатастрофах авіалайнерів Boeing 737 Max 8 в Індонезії та Ефіопії.
"Я прошу вибачення у родин. Ми страшенно відчуваємо себе через ці трагедії, і вибачаємося за те, що сталося. Це завжди буде з нами", – заявив Мюленбург.
Глава корпорації підкреслив, що біль від катастроф завжди буде з компанією, і йому як керівникові "з цим дуже важко жити". Мюленбург запевнив, що компанія докладе всіх зусиль, щоб зробити свої літаки більш безпечними у майбутньому.
Нагадаємо, пасажирський літак Boeing 737 індонезійської авіакомпанії Lion Air зазнав аварії в Яванському морі через 13 хвилин після зльоту з аеропорту Джакарти. На борту знаходилися 188 осіб, серед яких 181 пасажир, двоє пілотів і шість бортпровідників, ніхто з них не вижив. Причинами падіння назвали проблеми у системі керування, що виникли після зльоту.
10 березня в Ефіопії зазнав катастрофи авіалайнер компанії Ethiopian Airlines. Boeing 737 MAX 8 рейсу ET 302 вилетів з аеропорту Боле в столиці Ефіопії Аддіс-Абеба в столиці Кенії Найробі. Через кілька хвилин після зльоту літак зник з радарів. В 8:44 за місцевим часом Boeing впав в 62 км від Аддіс-Абеби, в районі міста Бішофту. Трекер Flightradar24 називає можливою причиною аварії проблеми, що виникли відразу після вильоту літака з аеропорту.
На борту літака перебували громадяни 33 держав - 149 пасажирів і вісім членів екіпажу. Українців серед загиблих немає.
Рішення про тимчасову заборону польотів Boeing 737 MAX були прийняті в Євросоюзі, Канаді, Україні, Австралії, Китаї, Сінгапурі, Ефіопії, Південної Кореї, а також авіаперевізниками Aeromexico, Cayman Airways, Comair і Aerolíneas Argentinas.
Федеральне управління цивільної авіації США не збиралося закривати повітряний простір для літаків цього типу, проте президент Дональд Трамп розпорядився заборонити польоти Boeing 737 MAX над територією країни.
5 травня стало відомо, що американська авіабудівна корпорація Boeing ще за рік до першої авіакатастрофи за участю авіалайнера 737 Max знала про проблеми з датчиками, проте приховувала цю інформацію від громадськості.