Про це пише Gazeta Wyborcza з посиланням на неназваного члена екіпажу іншого літака, аналогічного до того, який два дні тому розбився у французьких Альпах. Під час катастрофи загинуло 150 людей.
Співрозмовник видання пояснив, що кнопка, яка замикає двері, розташована так, щоб пілот не міг її випадково натиснути, якщо, приміром, зомліє. Однак Андрес Любіц і повинен був замкнути двері. Згідно з правилами безпеки, якщо один пілот залишає кабіну, двері за ним повинні бути замкненими.
Щоб повернутися за штурвал, капітану розбитого А320 потрібно було набрати спеціальний код, який посилає виклик в кабіну. Другий пілот бачив, хто намагається зайти в кабіну. Він повинен був з внутрішнього боку натиснути кнопку, яка відкриває двері. Така складна система захисту потрібна для того, щоб уникнути викрадень літаків екстремістами чи небезпечних нападів на пілотів.
Однак, за словами співрозмовника видання, кожен екіпаж А320 має в розпорядженні спеціальний код аварійного відкриття дверей. Процес триває близько 30 секунд. Але, очевидно, капітан літака, залишившись замкненим зовні, не скористався ним. Швидше за все, це сталося через паніку перед авіакатастрофою.
Сьогодні видання Frankfurter Allgemeine писало, що Андрес Любіц можливо розбив літак через депресію. Хоча в компанії Lufthansa запевнили, що він успішно склав усіх медичні і кваліфікаційні тести. Ніхто не сумнівався в його професіоналізмі і придатності до польотів.
Як повідомлялося, пасажирський літак А-320 авіакомпанії Germanwings, що летів з Іспанії в ФРН, розбився у вівторок на півдні Франції в гористій місцевості. На його борту перебували 144 пасажири і шість членів екіпажу. Повідомлялося, що літак розбився на півдні Франції, лайнер перед катастрофою протягом досить тривалого періоду втрачав висоту. Як уточнюють ЗМІ, літак падав протягом 10 хвилин.