Більше половини американців назвали в якості головного джерела інформації про події у країні і світі телебачення. Інтернет-ЗМІ та соціальні мережі стали другим за популярністю медіа, свідчать дані опитування Gallup у США. Опитування проводилося з відкритим формулюванням, без відповідей на вибір.
У цілому близько 55% опитаних заявили, що вони звертаються за новинами до телебачення. З них 26% не стали уточнювати, які саме телеканали вони дивляться, 8% віддали свої голоси каналу Fox, а 7% - каналу CNN. Третє місце дісталося неназваним місцевим телеканалам.
З тих учасників опитування, які віддають перевагу інтернету (21%), 18% не стали уточнювати, яке саме онлайн-медіа вони читають. 2% підкреслили, що вони звертаються щодо новин до соціальних мереж.
Друковану пресу в якості головного джерела інформації вказали 9% (з них по одному відсотку віддали голоси газетам The New York Times і The Wall Street Journal). Ще 6% вказали, що новини дізнаються по радіо. Тільки 2% заявили, що покладаються на інформацію від друзів і знайомих.
Gallup також показав, як відповіді респондентів змінювалися в залежності від віку, освіти, наявності роботи і політичних переконань. Наприклад, безробітні куди більше довіряють телебаченню, ніж люди з постійним місцем роботи (63% проти 49%). Люди з вищою освітою довіряють телебаченню менше за випускників шкіл (43% проти 61%).
Опитування проводилося з 20 по 24 червня 2013 року, всього у ньому взяли участь 2048 повнолітніх американців. !zn
Читайте також:
Соцопитування: Українці використовують інтернет в основному для розваг
Українці в інтернеті в основному спілкуються у соцмережах, читають новини і завантажують фільми
Обама назвав стеження в інтернеті ключовим елементом у боротьбі з тероризмом