Пандемія COVID-19 внесла корективи в роботу турецьких готелів за системою «все включено». Тепер страви зі шведського столу в тарілки накладатимуть співробітники готелів, а не самі постояльці.
«Система «все включено" і стандарти харчування в готелях залишаються тими, що й були. Але на шведському столі зараз більше задіяний персонал, який накладає їжу гостям і приносить тарілки з нею з буфета », - розповів голова федерації готельєрів Туреччини Сурурі Чорабатир в інтерв'ю «РИА Новости», опублікованому в неділю, 2 серпня.
За його словами, посуд і столові прибори в готелях тепер повинні не тільки мити, але ще й дезінфікувати відповідно до особливих правил турецького Міністерства охорони здоров'я. Готельний персонал пройшов навчання щодо роботи в нових умовах.
«Соціальна дистанція і маски - звичайно, нікуди від цього не подітися. Ці правила діють не лише в Туреччині, але й в усьому світі », - підсумував готельєр.
Як повідомлялося, з 1 липня відновлено авіарейси з України до Туреччини і назад, що були припинені через пандемію COVID-19. Тоді ж Туреччина відкрила туристичний сезон.