"Ми живемо в новому світі. Для інтернет-спільноти це новий виклик - мати справу з національними державами, які намагаються зруйнувати вибори, але якщо нам доводиться зробити це, то ми повинні реагувати", - повідомив він.
Цукерберг також заявив, що його компанія в найближчі місяці перегляне принципи обробки політичних рекламних оголошень для співпраці з владою США. "Я не хочу, щоб хто-небудь використовував наші інструменти для підриву демократії", - пояснив він.
Як пише CNN, компанія Facebook вже передавала копії політичної реклами та інформації про облікові записи спеціальному прокурору США Роберту Мюллеру, який веде розслідування про втручання Росії у вибори 2016 року.
Проте компанія ще не надавала ці дані слідчим Конгресу США, хоча більше двох тижнів тому представники компанії розповіли слідчим Конгресу про те, що з червня 2015 по травень 2017 року було продано понад 3000 оголошень політичної реклами облікових записів, пов'язаних з російською "фермою тролів".
Раніше Марк Цукерберг заявив про те, що Facebook вдалося виявити створення фейкових сторінок з РФ для поширення у соцмережі політичної реклами під час виборів президента США в минулому році. У своєму відеозверненні до користувачів соцмережі він повідомив про те, що його компанія активно співпрацює з чиновниками США та допомагає їм розслідувати можливе втручання російської влади у вибори американського президента.