Експерементальний японський гіпершвикісний поїзд став схожий на качкодзьоба

23 сiчня, 2020, 17:02 Роздрукувати
Відправити
Відправити

Для досягнення поїзд швидкості 400 км/год інженери запозичили найкращу аеродинаміку у птиці.

Эксперементальный поїзд з робочою швидкістю 360 км/год і максимальною в 400 км/ч. Такий тип носа з'явився ще в 1997 у Е3 для тихого проходження тунелів. На швидкості від 300 км/год повітря в тунелі не встигає плавно обтікти профіль носа, накопичується і стискається на ньому, а потім вибухає коли поїзд виходить на відкритий простір(при вході в тунуель звук набагато менш злий).

"Нам пощастило що Зимородок-сан люб'язно поділився формою свого дзьоба так як він вже давно вирішив проблему пірнання у воду на великій швидкості без сплеску." - заявили конструктори поїзда.

Інженери відчувають різні профілі на кінцях поїзда. Довжина носа змінюється від 16 до 22 метрів.

По матерiалам: allkharkov.ua / Підготував/ла : Виктор Руденко
Ми повідомляємо тільки дійсно важливі новини. Долучайся до Telegram-каналу
Помітили помилку?
Будь ласка, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl+Enter або Відправити помилку
ДОБАВИТЬ КОММЕНТАРИЙ
Текст содержит недопустимые символы
ДОБАВИТЬ КОММЕНТАРИЙ
Осталось символов: 2000
Отправить комментарий
Последний Первый Популярный Всего комментариев: 0
Показать больше комментариев
Пожалуйста выберите один или несколько пунктов (до 3 шт.) которые по Вашему мнению определяет этот коментарий.
Пожалуйста выберите один или больше пунктов
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Отмена Отправить жалобу ОК