Цукерберг вважає, що Facebook повинен зберегти право на розміщення політичної реклами

Поділитися
Цукерберг вважає, що Facebook повинен зберегти право на розміщення політичної реклами © Марк Цукерберг/Facebook
За словами засновника соцмережі, заборона на політичну рекламу в кінцевому рахунку буде лише на руку тим, кого активно підтримують в засобах масової інформації

Засновник Facebook Марк Цукерберг, виступаючи перед студентами університету Джорджтауна у Вашингтоні, пояснив філософію соцмережі по відношенню до завідомо неправдивої політичної реклами. Американський мільярдер підкреслив, не бачить нічого поганого в розміщенні кампанії в соцмережі, повідомляє The Verge.

Цукерберг вважає, що соцмережа повинна піти по шляху максимальної відкритості.

На думку засновника соцмережі, політична реклама є важливим елементом для самовираження, особливо для регіональних політиків і заборона на таку рекламу буде на руку лише тим, кого активно підтримують в засобах масової інформації.

Засновник Facebook підкреслив, що на сьогодні є труднощі у визначенні політичної реклами: що може бути нею, а що ні.

"Є багато тем, які стосуються виборів. Але тут виникає питання про доцільність заборони реклами, що стосується охорони здоров'я, імміграції або розширення прав жінок", - підкреслив Цукерберг.

Компанію в останні роки звинувачують у безвідповідальному ставленні до неправдивих рекламних оголошеннь, фейкових новин і кампанії з дезінформацією, спонсорованими лідерами різних країн. З іншого боку, соцмережу звинувачують в упередженому ставленні до правих партій і політиків.

Цукерберг зізнався, що хотів взагалі заборонити політичну рекламу на Facebook, але це дало б перевагу політикам, які представляють істеблішмент, і тим з них, про яких пишуть традиційні ЗМІ.

Нагадаємо, що в березні, канадські власті почали розслідування у зв'язку з можливим зловживанням персональними даними користувачів Facebook компанією Cambridge Analytica. Згідно із заявою Facebook, професор психології Кембриджського університету Олександр Коган створив на платформі соцмережі додаток "This is your digital life", яке просило у вас дозвіл на доступ до особистої інформації. Пізніше зібрані таким чином дані 270 тисяч користувачів були передані третім особам.

Засновник Facebook Марк Цукерберг визнав, що компанія Cambridge Analytica, яка працювала над кампанією президента США Дональда Трампа, виявила вразливість у захисті соцмережі і некоректно скористалася особистими даними користувачів.

Поділитися
Помітили помилку?

Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку

Додати коментар
Всього коментарів: 0
Текст містить неприпустимі символи
Залишилось символів: 2000
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Відміна Надіслати скаргу ОК
Залишайтесь в курсі останніх подій!
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
Стежити у Телеграмі