Глава парламентського комітету Британії Даміан Коллінз, який займається збором доказів для розслідування фейкових новин, направив лист керівнику Facebook Марку Цукербергу з проханням надати інформацію про будь-яку оплачувану активность пов'язаних з Росією акаунтів Facebook під час референдуму 2016 року про членство Великобританії в ЄС і дострокових парламентських виборів 2017 року, інформує Bloomberg.
Глава парламентського комітету попросив Цукерберга надати приклади усіх рекламних оголошень, куплених з акаунтів, які пов'язані з Росією, а також зі всіх сторінок, створених з цих облікових записів, та інформацію про оголошення такої реклами і кількості переглядів.
Коллінз зазначив у своєму листі, що, на його думку, "інформація, якої він потребує, знаходиться в одному ряду з уже наданою Facebook кільком комітетам Сенату США, включаючи і сенатський комітет з розвідки, у зв'язку з президентськими виборами в США в 2016 році.
"Частина цього розслідування буде присвячена ролі іноземних суб'єктів у зловживанні такими платформами, як ваша, для втручання у політичний дискурс інших держав", - йдеться в листі Коллінза Цукербергу, поширеному комітетом для ЗМІ.
Британські парламентарії почали розслідування з приводу розповсюдження фальшивих новин ще в січні, однак процес був призупинений, коли дострокові парламентські вибори призначили на червень 2017 року. Крайнім терміном для надання доказів призначено 7 листопада.
Прес-секретар Facebook повідомила, що такий лист вони отримали і дадуть відповідь на нього, як тільки буде можливість переглянути запит, передає Bloomberg.
Нагадаємо, Facebook опинився в центрі уваги американських політиків і суспільства через роль, яку він міг зіграти в спробі Росії вплинути на вибори в США. Нещодавно компанія передала Конгресу США три тисячі повідомлень, які можуть бути пов'язані з російським втручанням. Ці шкідливі повідомлення бачили 10 мільйонів користувачів соцмережі. Головний операційний директор Facebook Шеріл Сандберг заявила, що компанія готова допомогти слідчим Конгресу США оприлюднити політичні рекламні повідомлення, які Росія проплатила у соцмережі для впливу на американські вибори в 2016 році.