Росія використовує фабрику тролів для поширення дезінформації про війну в Україні в соціальних мережах і націлена на політиків у низці країн, зокрема, Британії. Ініційоване урядом цієї країни дослідження виявило, що кремлівська кампанія була покликана маніпулювати міжнародною громадською думкою щодо вторгнення в Україну, посилити її підтримку та завербувати нових симпатиків, пише Reuters.
«Ми не можемо дозволити Кремлю та його тіньовим фермам тролів вторгнутися в наш онлайн-простір зі своєю брехнею про незаконну війну Путіна», – заявила міністр закордонних справ Ліз Трасс.
Російські пропагандисти заявляють, що західні ЗМІ лише частково висвітлюють війну, та “ігнорують занепокоєння Москви щодо розширення НАТО” та “переслідування російськомовних в Україні”.
«Британський уряд сповістив міжнародних партнерів і продовжить тісно співпрацювати з союзниками та медіа-платформами, щоб підірвати російські інформаційні операції», - йдеться в матеріалі.
Москва намагається спростувати попередні звинувачення західних країн у кампаніях з дезінформації, наприклад, звинувачення Вашингтона в тому, що Кремль намагався втрутитися у президентські вибори в США 2016 року.
Фабрика російських тролів працювала в Telegram, Twitter, Facebook і TikTok
Згадане дослідження показало, що фабрика російських тролів використовувала Telegram для вербування та координації нових прихильників, які потім націлювалися на профілі критиків Кремля в соціальних мережах, розсилаючи коментарі на користь президента Путіна та війни.
“Серед їхніх цілей були високопоставлені британські міністри та інші світові лідери, сліди операції виявлені на восьми платформах соціальних мереж, включаючи Telegram, Twitter, Facebook і TikTok”, - йдеться в повідомленні.