З цієї причини South African Airways опинилася на п'ятому місці в рейтингу найкращих авіакомпаній 2018 року за версією AirHelp - компанії, яка допомагає мандрівникам відстоювати компенсацію, якщо їхній рейс затримали чи скасували. Для того, щоб скласти найсвіжіший рейтинг, компанія використала дані першого квартала 2018 року, щоб оцінити 72 міжнародні авіалінії. В цілому рейтинг базується на трьох ключових факторах: своєчасність, якість сервісу (для оцінки AirHelp використала відгуки з великої кількості авторитетних сайтів), а також те, як авіакомпанії поводяться зі скаргами клієнтів.
"South African Airlines мають фантастичну оцінку обробки претензій", - пояснив радник AirHelp Ешлі Раітері, додавши, що південноафриканська компанія отримала 8,69 балів з можливих 10 в цьому вимірі. Крім того, у неї непогані показники своєчасності рейсів.
"Перебої в рейсах стаються. Важливо те, чи авіакомпанія готувалася до цього, щоб досвід клієнтів був менш кошмарним", - додав експерт.
Таким чином, враховуючи вище вказані критерії, AirHelp помістила в трійку найкращих авіакомпаній цього року Qatar Airways, Lufthansa, Etihad Airways, які зайняли перше, друге і третє місце відповідно. В хвості рейтинга опинилися лоукостери, такі як Ryanair чи EasyJet. Трійкою ж найгірших авіаліній першого квартала цього року компанія назвала WOW Air, Royal Jordanian Airlines і Pakistan International Airlines, які зайняли 72, 71 і 70 місце відповідно у списку із 72 авіакомпаній.
В рейтинг AirHelp серед аеропортів увійшов 141 напрямок. Критеріями теж були своєчасність, якість послуг і онлайн-відгуки клієнтів. Однак, на місце аеропорту в списку найбільше впливали перші два фактори.
"Різні аеропорти мають справу з різними проблемами", - пояснює Ешлі Раітеірі з AirHelp, нагадуючи, що Hartsfield–Jackson Atlanta нещодавно мав проблему з перебоями в електропостачанні, а аеропорти в скандинавських країнах страждають від затримок рейсів через погоду, хоча вони мають чудовий вигляд і якісний сервіс.
Тож найкращим аеропортом цього року AirHelp позначила Міжнародний аеропорт Хамад у столиці Катару. На другому і третьому місці опинилися аеропорти в Афінах і Токіо.
А от український аеропорт Бориспіль опинився аж на 135 місці із 141 можливого. Останнє місце дісталося Кувейту.
За словами Раітері, більшість авіакомпаній і аеропортів у цьогорічному рейтингу опустилися нижче не тому, що їхні показники якось погіршилися. Вся справа у збільшенні конкуренції на ринку.
"Якщо чесно, то ми спостерігаємо якраз покращення. Більшість авіакомпаній спізнилися з розумінням своєї відповідальності. Але ми бачимо, що вони почали по-іншому поводитися з пасажирами", - додала експерт.
Тим часом, у аеропорті Бориспіль розробили концепцію розвитку до 2045 року. Згідно з нею термінал "В" буде знесено. Основна ідея полягає в тому, щоб на території, де сьогодні розташовані термінали "B" і "D", створити один мега-термінал. Там буде реалізована двостороння галерея і дві злітно-посадочні смуги.
Наприкінці березня Кабінет міністрів України схвалив розпорядження про реалізацію проекту будівництва швидкісної залізничної лінії між Києвом і аеропортом "Бориспіль".